{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
258 visninger | Oprettet:

Mærkelig mand. {{forumTopicSubject}}

Hahahhaha. mine 2 veninder, melikka & ditte, og jeg var alle 3 igang med at ordne bokse xD Og lige pludselig kom der en stemme ude fra: "UNDSKYLD MÅ JEG LIGE SPØRGE JER OM NOGET!?!?!?!".. Så gik vi alle sammen ud og kiggede, og så stod der sådan en rigtig gay fyr med en appelsin sodavand og håret smurt tilbage med 10 kilo voks - dejligt.
"haaarjh' piger!" sagde han så. Vi stod bare 'whaat?' hahaha xD. Så sagde vi hej til ham,og så siger han:
"ved i hvor polakkerne bor her på godset? det er fordi.... *Hvisker*prøv at kom her hen..." og så kiggede han rundt, rigtig hemmelighedsfuld. så gik vi hen til ham og så hviskede han igen: "jeg har hørt at der bor polakkere her.. MEN JEG ANER IKKE HVOR DE ER HENNE" og så skreg han af grin, og sagde et eller andet jeg ikk forstod xD.. så sagde vi, at det vidste vi ikke og gik så ind og fortsatte. 2 min. efter råbte han ind i stalden igen: "UNDSKYLD MÅ JEG LIGE SPØRGE JER OM NOGET ANDET?"
så gik vi ud til ham, og så sagde han "er der ikke en reception eller noget hvor man kan spørge hvor <i>polakkerne</i> bor?.." Så grinte vi lidt, og min veninde sagde "det er altså ikke et hotel.. men vi kan nok spørge på gods kontoret."
Ham: "JA DET ER JO DET JEG MENER! AHHAHHHA" og så var han flad af grin igen. Så viste vi ham hvor han skulle gå hen, og så gik han.. Fuck i grinede bagefter smiley Han lavede bare de mystiske ansigtsudtryk, og så lød da så sjovt da han hviskede og råbte bagefter hahah smiley Nogle er altså mærkelige xd..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig mand.
Kommentér på:
Mærkelig mand.

Annonce