{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

mon min selvtidlid er på vej tilbage? {{forumTopicSubject}}

hej. jeg har for et stykke tid siden haft et meget grimt styrt. hvor der skete følgene
</> jeg skulle springe på en rigtigt sød fjordhest ved navn fie. det gik sådan set okay. men så stoppede hun. og tog hovedet frem så jeg hæng på halsen af hende og så bakkede hun. og så låg jeg der. når op igen og det gik udmærket. lige til vi skulle springe kombination. hun kom fint over første del. men på andet spring sprang hun , men fik nærmest ikke rettet forbenene ud og faldt på knæ og så faldt hun. jeg så virkelig intet. jeg fløj over hovedet på hende og så 150 cm væk derfra.

hun var halt på to ben. 1 forben og et bagben og var dybt chokeret og blev liggende ned.. jeg selv skrabte næsen og slog benet lidt. og en gammel sportsskade gik op så jeg haltede lidt. og havde skadet skulderne osse. men vi var efter omstændighederne okay </i>

vi kunne begge gå derfra smiley

jeg var strakts oppe på en vidunderlig 2'ere der hed miltron der bare sprang og den tog jeg lige et par kryds på. sådan at jeg ik skulle bliver bange.

det er nu gået 3 måender

jeg var et nogle dage efter op og springe på min ejen 3'ere. men jeg var bange. vil ik. turde ik. vis vi nu væltede igen og kom til skade.

siden har vi sprunget små bitte spring. (hun har sprunget la med mig) og har osse sprunget lidt på welvet. der har det dog ikke været slemt.

så i dag sad jeg og så på nogle gamle springvideoer og fik en underlig kriblende følese efterfuldt af en "jeg kan famende godt" føelse. helt hed om ørene ;P

så i morgen skal den stå sin prøver. der vil jeg begynder at springer på lotte igen. ;P

så hva tror i. er det min selvtidlid der er på vej tilbage? og hvordan kan jeg yderlig styrke den?

elsker at spring , men blev vist lidt meget forskrækket

hva tror i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mon min selvtidlid er på vej tilbage?
Kommentér på:
mon min selvtidlid er på vej tilbage?

Annonce