Haha, sure gamle mand :] {{forumTopicSubject}}
Der hvor jeg har Sörli stående, kan man ride en tur og man rider så forbi et hus hvor der bor en gammel mand og dame med 3 hunde. DE ER SYGE I ROEN Den ene gang råbte de efter os, at vi ikke måtte ride der. Den anden gang sagde han at det var privat vej. Tredje gang pudsede han sine 3 gårdhunde efter hestene. Og 4 gang kørte han efter os med sin traktor :OOO
Så vi ringede til kommunen, og spurgte om det var rigtigt at vi ikke måtte ride der? - Nej, der måtte vi da gerne ride. Det ar privat vej, ja, men det var ikke hans vej. Så hvis han kom igen og bad os ride væk fordi vi ikke måtte ride der, skulle vi spørge ham hvilke paragraffer han kunne henvise til :D::D:D total griner.
Så vi red forbi idag, mest for at provokere, fordi vi jo gerne må. Og så nåede han ikke at komme ud til os, før vi var redet forbi (desværre) men han stilte sig ude på vejen og kiggede på os HELE vejen ned indtil vi drejede. hahhahhaa fuck jeg var flad af grin man x'D gal han er sur over det, men ville gerne have set hans fjæs hvis vi lige havde givet igen xD
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.304
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.304
okt 2006
Følger: 73 Følgere: 67 Heste: 1 Emner: 44 Svar: 1.095
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.688
bare sig det en anden gang så...
-jeg så "bare" en død kat uden ansigt i dag.. det var lidt gyseligt S:
og så stopper hesten op 3-4 meter fra, kigger til modsatte side og pruster helt vildt.. xD ehm.. ja. super lille pony ? xD
apr 2007
Følger: 82 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 545 Svar: 2.623
var også ude at ride tur også ride vi forbi en mand der var ved at hamre & skruue & jeg ved ikke hvad. så spurgte vi pænt om han ikke lige ville vente til vi var forbi. så siger han:
GIDER I GODT SAMLE HESTELORT OP EFTER JER!
også begynder han bare igen.. altså, vil han have vi har plastikposer med i baglommen & lige stiger af hesten hver gang den skider? det er jo ikke ligesom en hund. vi kan jo ikke bare sådan ride rundt med lorten bagefter ;D ;D
<i>A&L
apr 2007
ja det ved jeg godt. men vi har tilladelse til at ride der. men ingen af hestene har skidt der før så kan ikke lige se hans problem s; xD
<i>A&L
apr 2007
<i>A&L
Haha, sure gamle mand :]