{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

Det hjalp da ikke meget!? :-S {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev til min parts ejer, hvad jeg følte. At jeg synes det var fustrende at det var som om jeg ikke måtte lave nogen fejl eller noget og bliver hundset rundt med. Jeg blev f.eks. altid når jeg får en sms fra hende eller hendes datter, stod der "Ikke longere, kun ride!!!!" Han stak af da jeg longerede ham, fordi han blev bange! Jeg har det sådan lidt OG? Det kan ske for den bedste! og hun spørg om fra uge 31 og frem tl ny aftake o jeg kunne bytte min ridedag fredag ud med lørdag. Jeg skriver at det passer mig rigtig dårligt. Jeg får som svar... "Det var fordi Katrine her resten af sommer ferien gerne ville ride Comet lidt mere smiley så vi kan aftale at du tager ham på de nævnte (nye, mandag, onsdag og lørdag) dage, så hvis vi skal noget om fredagen, får du besked! :)" Jeg rider mandag, onsdag og fredag og har lige sagt at lørdag er en RIGTIG dårlig dag for mig at ride!! Sikke respekt hun viser for mig!? (Or NOT!)

Nå men tilbage til det første jeg snakkede om. jeg får så denne besked om morgen (Har skrevet beskeden af fra min mobil!)... " Hej Emilie - sovet godt? Hvad er det for npget øregas, det gider jeg ikke kommenterer! Jeg sidder netop ikke på ryggen af digog holder øje, du ridder netop meget selvstændigt her!!! Men derfor vil jeg godt have lov til at komme med små ind put - det troet jeg du var moden nok til!!!?? Op med humøret og god ridetur."

beklager stave fejlene, det er ikke mig der har skrevet beskeden!

10 min. senere får jeg en sms om jeg kan tage Comet imorgen.. Det kan jeg så ikke da jeg skal i biffen. "Så rider vi bare begge 2! jeg tager ham kl 14 da det passer mig bedst!" Undskyld, men det er sgu da ondt! Han skal vel for helved ikke ride 2 gange på en dag! kl var 12 da jeg fik smsen! og det regnede ad H til!!! jeg spørg så om jeg ikke bare kan få ham lørdag istedet... Det kan jeg så godt, men alligevel! Jeg synes jeg bliver smidt af min dag, bare fordi hun ikke kan tage ham tirsdag! Jeg har IKKE skrevet tilbage til nogen af dem! Og det tror jeg heller ikke jeg gør! For jeg ender bare med at miste min part! smiley

Men det hjalp da ikke meget at skrive til hende hvad jeg følte!!!?

Undskyld det blev så langt! xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det hjalp da ikke meget!? :-S
  • #1   21. jul 2008 Hvad var det du ikke forstod!? XD

Jeg vil bare SÅ gerne ride den pony! Jeg orker ikke at finde ny part IGEN!!! Min længste part varrede i 6 mrd... :-S

• #2   21. jul 2008 Jeg ville nok begynde at kigge efter en anden part... det der går da ikke i længden...

• #3   21. jul 2008 Hvis du ikke orker at finde en ny part er du åbenbart tilfreds nok med den du har? . Du modsiger dig selv 100% hele tiden. Hvis du ikke bryder dig om ejerne og deres måde at håndtere tingene på osv, så drop det dog? Hvis du kun er gald halvt, (altså kun når du sidder på ponyen men ikke når du snakker med ejerne) , så vil jeg mene at det ikke er det værd?

Var det mig der var i din situation, ville jeg tage den face to face med ejeren og sige din mening. Om du så mister parten af det eller ej, du er jo ikke den eneste det går ud over, hvis ikke du slår igennem overfor dem? Synes du finder dig i utrolig meget for ikke at miste parten, men tænkt dig lige en ekstra gang om, om det virkelig er det værd? De ''udnytter'' dig jo bare, for de har gennemskuet at du er nervøs for at miste parten, men i sidste ende kan de nok ikke undvære dig. Jeg ville ikke tvivle, men tage den face to face og få det overstået. Det er ikke rart kun at være glad for noget halvt.

• #8   21. jul 2008 Team T

Hvis jeg ikke havde skrevet om jeg kunne få en anden dag, så havde jeg ikke fået det! Det sker tit ca hver anden uge!

Kommentér på:
Det hjalp da ikke meget!? :-S

Annonce