{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Tongas sjove idéer {{forumTopicSubject}}

Ja hun er nu en meget kær hest smiley

Udover, at hun er begyndt og sænke hovedet helt ned og gå helt tæt på mig når vi går ved siden af hinanden, så jeg kan ligge min arm op omkring nakken og nusse hende i panden eller på den anden side af halsen, så fik hun en sær idé i dag...

Der stod en spand med striglere, og det er jo helt forkert!Der skal ikke være striglere i en spand men mad!
Tonga tog derfor fat i kanten på spanden (med tænderne), rykkede den tættere på sig selv, og begyndte og tage fat i striglerne enkeltvis og tage dem ud af spanden...
Først blev jeg ved med at smide rundstriglen op i igen, men så tog hun den bare op af spanden igen, og det var ikke helt nemt for hende og få fat i striglerne, så til sidst lod jeg være for at se, hvad hun så gjorde...
Da hun havde taget rundstriglen op og lagt den på jorden tog hun fat i den næste og lagde den på jorden HAHA XD skøre hest

Da jeg så sagde nej du skal ikke rode og smed begge strigler i spanden og rykkede den på plads, tog hun fat i kanten af den igen og forsøgte at vælte spanden haha ;P

Stædige æsel XD

<b>Får jeres heste indimellem nogle sære idéer?</b>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tongas sjove idéer
Kommentér på:
Tongas sjove idéer

Annonce