Tongas sjove idéer {{forumTopicSubject}}
Ja hun er nu en meget kær hest
Udover, at hun er begyndt og sænke hovedet helt ned og gå helt tæt på mig når vi går ved siden af hinanden, så jeg kan ligge min arm op omkring nakken og nusse hende i panden eller på den anden side af halsen, så fik hun en sær idé i dag...
Der stod en spand med striglere, og det er jo helt forkert!Der skal ikke være striglere i en spand men mad!
Tonga tog derfor fat i kanten på spanden (med tænderne), rykkede den tættere på sig selv, og begyndte og tage fat i striglerne enkeltvis og tage dem ud af spanden...
Først blev jeg ved med at smide rundstriglen op i igen, men så tog hun den bare op af spanden igen, og det var ikke helt nemt for hende og få fat i striglerne, så til sidst lod jeg være for at se, hvad hun så gjorde...
Da hun havde taget rundstriglen op og lagt den på jorden tog hun fat i den næste og lagde den på jorden HAHA XD skøre hest
Da jeg så sagde nej du skal ikke rode og smed begge strigler i spanden og rykkede den på plads, tog hun fat i kanten af den igen og forsøgte at vælte spanden haha ;P
Stædige æsel XD
<b>Får jeres heste indimellem nogle sære idéer?</b>
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.453
Jooeh det blev postet ved en 1-2 tiden igår nat men ville lige høre om andre tossede heste også...
Er da smart han smider spanden ud på staldgangen.. "hallååååå den er TOM!"
nov 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 4 Emner: 22 Svar: 310
aug 2005
Det lyder godt nok mega mærkeligt
nov 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 4 Emner: 22 Svar: 310
men vand bider!! uuh det er farligt! hhehe
aug 2005
Sulter du din hest?
aug 2005
Hehe smart... Jeg så engang en shetter der tog fat i kanten af sin madspand, løftede den op og løb med den, fordi en af de andre heste kom for at stjæle dens mad... Kvik shetter! ;P
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
Og daisi tykker sin spand sønder sammen vis vi ikke tager den fra hende..
aug 2005
Håber ikke hun bliver kvalt :S
Sjovt at hun smider spanden ud over XD "HALLO! Giv mig lige noget ordentligt mad ærlig talt! Ville du måske selv spise det her!?"
Hehe den er sikkert sjov og lege med den spand ;D kunne være sjovt og give en spand hun ikke kunne ødelægge, så kunne det være den holdt op
Tongas sjove idéer