{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Roman? hva synets i? {{forumTopicSubject}}

Hvad kalder man endelig den følse? jeg har ikke helt fundet ud af det endnu! Det er sådan en følelse man kun for en gang i sit liv, men det går så hurtigt at man tænker, er det mon rigtig. Mange tror ikke på det rette øjeblik, eller kærlighed med første blik, men alle for sådan et blik. Jeg er næsten helt sikker. I dag skete det i hvertfald for mig, jeg kunne mærke det helt inde hvor alle mine hemmeligheder ligger og der hvor jeg føler mig aller mest tryk, der helt inde kunne jeg mærke den følelse som nogle tror aldrig ville se for dem, men det sker.. Det mærkes endelig som et stød... Et kærligheds stød. Lige når man for det for man et chok, eller hvad skal man kalde det? For mig kom det som et chok, nemlig Kærlighed og det der bare siger en, det skal være den.. ingen andre! Man kan ikke holde øjene væk fra det.. Man må bare snakke med det, lige meget hvad det er, Om det er en ting, Et menneske eller Et dyr.
Man føler "Kærlighed."

Det hele startede endelig med jeg havde fødslesdag i går, men jeg fik ingen gaver? Ingen af gæsterne havde gaver med? I stedet gav de min mor og far penge? Det kunne godt være jeg stuearrest, men det betød da ikke, jeg ikke skulle have mine gaver? Jeg syntes slet ikke det var sjovt.. alle var tavse og sagde bare tillykke på en lidt kedelig måde? øhh.. Jeg gik hen til min mor som stod og var ved at lave et lagkage, Mor! Hvorfor er alle folk så stille?
Hun svarede mig ikke, gav mig bare et lille smil. Lige pludselig råbte min moster på mig, Jennie kom lige! jeg løb ind til hende i mit værelse, Hun så på mine pokaler og rosetter, Hun spurgte stille om jeg havde vundet dem på min døde pony? Jennie Har du vundet alt det på Sarmar? Jeg kunne tude når som helst, ja.. sagde jeg meget roligt og stille.. Jeg var meget ked over Sarmars død, men Næsten mere ked af, at mine forældre havde sagt at de ikke havde råd til en ny pony, da pony priserne var blevent utrolig dyre.

Vi alle havde fået besked på at vi skulle sætte os rundt om bordet ude i køkkenet. Det her var nok den mest kedelige fødselsdag jeg nogensinde havde haft.. Troede jeg.
Min mor tog sin ske og slog på hende glas, hun ville sige noget? Hun rejste sig op, tog en dyb indåning. Vi ved alle at du har grædt meget da Sarmar blev aflivet, vi alle ved hvor meget han betød for dig. Du har grædt og grædt. Du har ikke ville tale med os i flere dage. Du er blevent en helt anden. Dine veninder har overhovedet ikke kunne få fat i dig, du har været indelukket.. Jeg har set dig falde i søvn med tåre i øjene og krammende din pokal....

Jeg tror aldrig jeg har rerigeret så voldsomt før! jeg råbte meget højt, alle gæsterne så overasket på mig, og jeg var på vej ind til mig selv, men blev standset af min mors høje stemme som bare sagde. jennie Sæt dig, og lad mig tale færdig.
Jeg satte mig igen ned, med sure rynker i hele panden.

Din far og jeg har besluttet at vi alle tre tager på markedet i morgn og finder den perfekte pony til dig.
Hvad... hørte jeg rigtig? Stod min mor lige og sagde det? Mine sure rynker gik væk, og blev til overasket rynker.
Jeg sad helt tavs, men stille og roligt begyndte folk og snakke igen, og Jeg skyndte mig ned fra stolen for at kramme min mor og far.. og sige tak til alle gæsterne..! Det var så fedt, og jeg sad og tænkte på det hele natten.. Det eneste som var i hovedet på mig, Ny Pony, Ny pony.. og så tænkte jeg på hvad ponyen skulle kunne.. Den skulle kunne ride Mb spring klasser og den skal kunne ride højt dressur.. og den må gerne være lidt frisk, og ulydig.. En pony med power...!

Næste dag stod jeg meget tidligt op, tog straks mit ride tøj på. jeg gik ud i stalden.. hen til Sarmars boks.. jeg gik ind i den og sad og tænkte.. Tænkte på alle mine stævner, mine drømme, mine ønsker....! Sarmars boks var fyldt med alt Sarmars ting, Han første sko, hans første grime... Hans helt egen trense...
Den nye pony skulle i hvert fald ikke stå her, jeg fandt en anden boks. Den passede perfekt..! Jeg gjorde straks boksen ren... og Kom helt nyt halm og hø ind i boksen... jeg havde fundet et bor plade, som jeg skruede på boks døren, jeg havde en tus ve siden af så jeg kunne skrive den nye ponys navn.!

Far havde gjordt heste traileren klar.. Vi kørte.. Da vi noget frem til markedet fik vi en besked på, at der var 200 ponyer og heste at vægle i mellem.. Ingen af hestene / ponyerne kostede over 40.000!

jeg var vild over at se hestene og ponyerne.. Jeg så mest til ponyerne der kunne noget! Der var mange trailere! jeg fandt en fin pony som hed Tyan, og en som hed Uldtot.. de var fine ponyer.. men jeg kiggede stadig,, Hov hvad var det.. jeg så en trailer med en masse ponyer.. og der stod den! Jeg skulle bare eje den, jeg ved ikke havd der skete.. Der ramte det mig...! Den lille blanding der.! Lige præcis den! Jeg kunne mærke det.. jeg ville ikke væk fra den! Den hed ikke noget sagde ejeren! Den var let tilreden! og var kun 5 år! Køn var den ikke men, Jeg måtte bare eje den! ..

Skal jeg lave vidre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Roman? hva synets i?
Kommentér på:
Roman? hva synets i?

Annonce