{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Av min fod xp {{forumTopicSubject}}

F*ck jeg har ondt i min fod xp
Må ikk ride i morgen -_-'
Jeg har været på ridelejr, og så var vi ude og bade med hestene, og da vi havde badet i ½ times tid var der altså rimelig mudret rundt om søen, og så bestemte faika sig for at trave, og jeg prøvede at stoppe hende, og så gled hun i muderet, og jeg røg af og landte lige oven på hovedet. Jeg lå bare der, og havde lyst til at blive liggende, men så skreg bettina at jeg skulle flytte mig, for Faika begyndte at rulle sig, og jeg rejste mig nærmest i slowmotion fordi det gjorde så ondt i mit hoved, og så ramte faika selvfølgelig min fod med sin hov inden jeg nåede at komme væk, og hun har altså sko på. Først opdagede jeg slet ikk at hun havde ramt min fod, så jeg gik ind i køkkenet, og fik noget koldt til hovedet, og så gik jeg ned i campingvognen for at lægge mig, men så kiggede jeg ned på min fod, og opdagede at det blødte. Og så begyndte det også at gøre vildt ondt. Jeg fik den skyllet og det sve bare helt vildt. Bagefter sad jeg med den i noget sæbevand, og jeg havde bare et stort sår og nogen rifter. Det var faktisk ikk så slemt i starten, og jeg kunne os ride(selvom det blødte når jeg tog foden op af ridestøvlen) Men om fredagen var vi på bakken, og da vi havde gået rundt hele dagen begyndte det at gøre ondt, og så kom der vand i, og så gjorde det bare endnu mere ondt! Jeg humpede hele vejen ud til bussen for jeg kunne overhovedet ikk gå på den xp Om aftenen skulle vi øve kvadrille, og jeg blev nødt til at ride uden stigbøjler fordi jeg overhovedet ikk kunne bøje foden. I ´dag da vi skulle vise kvadrillen kunne jeg heldigvis godt have bøjler på, men da jeg kom hjem havde det blødt rimelig meget, og såret have nærmest åbnet sig igen. Og nu er jeg blevet forbudt at ride i morgen xp Og min mor var sur over at jeg ikke var blevet kørt på skadestuen med den da det skete xp

Haha, en premie til dem der har læst det hele xp

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av min fod xp
Kommentér på:
Av min fod xp

Annonce