193 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

GODMORGEN HG :D GODMORGEN HG :D

Hvad skal i så lave idag!? =)
- Jeg skal selv ud til hesten om lidt. Skal DESVÆRRE med bussen, fordi jeg valgte at blive hentet igår og lige p.t kan min cykel ikk være bag på bilen, så -.- Jeg tror han skal ud og lege med fodbolden idag og så vil jeg filme ham lidt smiley
Så skal jeg hjem, og direkte i bad og så ud til det hus som vi har købt i skælskør. Der skal jeg ud og se på et sted hvor Sörli nok skal stå; borreby gods/skælskør rideklub. og så skal jeg være sammen med en dernede som jeg har mødt smiley så skal jeg hjem og slappe af!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GODMORGEN HG :D
  • #1   7. jul 2008 Jeg Skal være sammen med malene E'jaaz, vi skal købe fødselasdagsgaver xD

Dejligt at se dig på anti-undercover smiley

• #2   7. jul 2008 Jeg skal op på gården med en veninde:).
    Baunty får nok fri idag, men skal ride min venindes hest som jeg passer i 3 uger mens hun er på ferie:). Og så skal jeg ud og gå tur med min passerhund:).

• #3   7. jul 2008 Godmorgen! dx
    Jeg skal snart til at gøre mig klar,
    skal lige i bad og gøre mig lækker xD
    Så skal jeg med nogen fra min gamle klasse til Viborg,
    og shoppe og ellers bare hygge os rigtig meget..
    Når jeg kommer hjem i aften skal jeg ud at ride på Dixie og
    så skal jeg bare slappe af:D!

• #5   7. jul 2008 taz - jamen det er fordi at der ikke e rnogle der kender skælskør hahaha xD men skal gå i skole i slagelse smiley bor du egentlig på gård tazi? Oo

Centersnob - hvor hyggeligt!! smiley
    - haha, også dejligt at være tilbage normal igen xD det er vildt at når man ikke har nogen hest oprettet, så kan man slet ikke noget. hverken kommentere videoklip, fotoalbums eller noget som helst xD kunne jeg slet ikke vænne mig til haha =D

• #6   7. jul 2008 Jeg skal til alslev xD Og så skal jeg vise Sarah Impulz ;D Har ikke set hende siden Maj, så glæder mig helt vildt ;D

• #7   7. jul 2008 Jeg skal slappe af, Og hjælpe min far med at hamre søm i vores nye træ taresse ( Staves?). Også skal jeg nok ud til hesten på et tidspunkt.

• #8   7. jul 2008 Jeg skal rydde op, havde gæster igår 18 personer til jordbær fest. heh med champange og hele klim bim, så terrassen flyder lidt, for har lige haft hesten inde, da smeden har været her til morgen..

• #9   7. jul 2008 jeg skal ud til hestene, ride den ene til aften, ellers skal jeg lige en tur til kolding, fedte udstyr ind, og hygge mig.

Kommentér på:
GODMORGEN HG :D

Annonce