det var en weekend med drøn på >.< {{forumTopicSubject}}
uha, den weekend gik godt nok stærk.
Da jeg fik fri fredag aften, var det hjem til mor og far, da min storebror og hans kæreste var kommet hjem.
Så tog vi hjem til kæresten igen, og jeg fik 3-4 timers søvn - så var det op kl. 5 lørdag og på arbejde
Fri kl. 12, så var det i bad, og så hjem til svigerforældre.
Derefter ud og bowle og spise med dem.
Idag stod vi så først op kl. 11, hjem til mine forældre og spise kl 12, ud til Amigo, hjem og sove, op kl. 16 og spise lidt mere, ligge og hygge lidt, og så hjem til svigerforældre og spise kl. 18.
Puuuha ! Det har været en rigtig hyggelig weekend, men man blir ogs bare træt i hovedet af alt det sociale, og det at suse rundt hele tiden.
På fredag tar mine forældre og lillebror så på ferie, og mig og kæsesten ska passe huset en hel uge frem glæder mig, for min Puch ska ogs males lyserød den uge :'D
-og så har vi jo 11 mdr. på fredag
men glæder mig til afslapning...
men jeg vil i seng, ska op og på arbejde kl. 5 >.<
okt 2006
Følger: 165 Følgere: 266 Heste: 1 Emner: 1.006 Svar: 3.893
ja tak, har bare ik lavet andet end familie & svigerfamilie hele weekenden. Men min bror kom jo hjem, og hans søster, så vi var inviteret begge steder hele tiden :S -men hyggeligt! ingen tvivl om det. Jeg har bare ik energi til det altid, når jeg arbejder så tidligt >.<
okt 2006
Følger: 124 Følgere: 110 Heste: 1 Emner: 737 Svar: 3.255
hva arbejder du med, siden du skal møde så tidligt? o;
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
okt 2006
Følger: 165 Følgere: 266 Heste: 1 Emner: 1.006 Svar: 3.893
Arbejder i Føtex, i bageren. Så jeg møder for det meste kl. 6... nogengange kl. 5, andre gange kl. 7 men grundlæggende kl. 6 ;P
det var en weekend med drøn på >.<