{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

en besked fra en unormal hg freak :) {{forumTopicSubject}}

heey mystiske HesteGalleri-nørd mennesker smiley jeg sidder lige nu med et brækket krageben ude ved min bedste mor smiley og har sådan lyst til at høre noget musik? nogle der har nogle forslag? jeg gider ikke høre sådan noget DJ noget... eller REMIX for den sags skyld smiley men noget andet! :b :b :b. her heller ikke rigtig lyst til kun at høre en "sang" hvor der kun er musik i... de skal også synge... ej jeg kan okke finde ud af at forklare det, men så må i HesteGalleri-nørder til at sætte tænkeren i gang. nooooooooooo - i kan godt læse at jeg tåååååger ikke? - for det gør jeg virkelig. og og og glem ikke også at læse det her: HVIS I HAR MSN OG ER ET TÅGET, UNORMALT HESTEGALLERI-NØRD MENNESKE SÅ TILFØJ MIN MSN; elzker-hezte@hotmail.com - sej e-mail adresse ikke d; JEG ER ALTID KLAR PÅ AT SKRIVE. SÅ LÆNGE JEG ALTSÅ ER PÅ smiley MEN JEG ER PÅ NU HVIS DET IKKE ER GÅET OP FOR JER ENDNU, MEN NU KOMMER JEG TIL AT TÆNKE PÅ, HVORDAN SKULLE I VIDE DET NÅR JEG IKKE HAR FORALT DET? - nøøøøøøjh jeg keder mig SKRIV TIL MIG! - haha, hehe, hihi, hoho, huhu, hyhy,
håhå, hæhæ, høhø, miav, øf, vov, vuf, vrinsk, pruh d;....
med venlig hilsen det unormale HesteGalleri-nørd menneske.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en besked fra en unormal hg freak :)
Kommentér på:
en besked fra en unormal hg freak :)

Annonce