{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

MOE´s total uheldige dag :'/ LANGT {{forumTopicSubject}}

Min dag startede bare rigtig godt.
- første rigtige sommerferie dag, snakkede med søde MATO og alt mulig andet.
Jeg skal så have ridetøj på. Jeg finder mine ridestrømper, smider dem bag over som jeg pleger. Men hva!? da jeg skulle have dem på kunne jeg ikke finde dem!?
TOILET! fåååck de jeg har smidt dem deri >:/ FJOLS EMILIE!

Så cykler jeg så afsted med andre strømper (>:/). Der er motor på min cykel så der gør røv hurtigt. Der er ikke fodbremse i.
Jeg kigger så lige på min telefon med min højre hånd hvor bagbremsen sidder. Pludselig ligger jeg så mærke til at jeg skal dreje. Jeg glemmer ALTID at dreje der -.-". Jeg kunne jo ikke bruge højre hånd, så som reflex bruger jeg den fodbremse der ikke er det. ARG! PANIK! fodbremsen findes jo ikke!
Jeg smækker så forbremsen i bund Cyklen tipper forver i en yderst elegant koldbøtte Ö. Den er skide tung med den motor dér. Jeg får motoren lige i fjæset og resten af cyklen på min krop. Min telefon bliver slynget af helved til.
Okay FLOT Emilie. Jeg rejser mig op, i møde til en smadret, enda NY cykel. Fååck smiley
Begyndte næsten at tude. Havde ondt i hele kroppen og havde en rift i hovedet, på hænderne og et helt blåt håndled.
Jeg trækker så hjem (det var ikke langt derfra).
Jeg får bind og håndledet og renset sårene.

Min mor siger jeg skal tage bussen... jeg var pisse sur og grædefærdig. Vi havde ikke andet end en 500 seddel.
Hva kan bussen ikke da den kommer!!!? Den kan FANDME IKKE BETALE TILBAGE!!!!!!!!!!!
Så buschufføren der næsten ikke kan tale peger på døren og vifter mig ud.
_____________________________________
Min søde mor hoppede så fra hendes ellers rigtig vigtige møde og kørte mig derud :'). Hun er så sød til sådanne ting min mor =)

<b> Hvor uheldig har man lov til at være !? Jeg kunne jo heller ikke ride med det håndled. >.<

</b>-MOE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MOE´s total uheldige dag :'/ LANGT
Kommentér på:
MOE´s total uheldige dag :'/ LANGT

Annonce