{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
224 visninger | Oprettet:

hva hun værd {{forumTopicSubject}}

gabbana min dejlige hoppe hva er hun værd hun er en dejlig robust blanding
mor :jyde
far:frederiskborger
hun er 2 år 160 i stg.
godheden selv godt dressur emne og springer højt over se billeder ..men skal blot bruges til hygge ridning hos os. super temp.

hva hun værd??

dette indlæg har været oprettet før men kom lidt langt ned i køen så håber der er endnu flere der læser det denne gang

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva hun værd
  • #1   26. jun 2008 har ingen stambog nej da hun er blanding men hun er forsikret for 25000.-
    pluds. et tillæg i forsikringen husker ik lige hva det hedder men er i alt forsikret for 38000.-

• #2   26. jun 2008 jeg ville selv max give 10.000 for en blanding i hestestørrelse..

• #3   26. jun 2008 13.000 ..

• #4   26. jun 2008 Mere .. hun er jo smuk, og hvis hun er godt opdraget, kan longeres, fremføres osv. kan i sagtens få 15.000 for hende - heste er jo dyre nutildags (;

Hvis du venter et par år og tilrider hende, kan I sagtens få 20.000 (:

• #5   26. jun 2008 jeg vil sige at nu kan i ikke få det store, men når hun bliver tilredet kan i få meget mere for hende (: omkring 20.000 ville jeg tro (:

• #6   26. jun 2008 smil dejligt at høre jeg har godt nok ik i sinde at sælge hende jeg ville bare se om jeg haved gjort et godt køb.. og det kan jeg se jeg har... hun kan pt. gå i longce. løfte hove gå med på vej har haft hoved tøj på haft saddlen liggene på ryg i få min. uden at være bundet. når hun ligger ned på folden kan man sætte sig på hende uden hun siger noget til det..

• #7   26. jun 2008 En ting er hvad en hest er værd, en anden ting er hvad man kan sælge den for, det er ofte to vidt forskællige ting.

Når jeg ser en hvad er den værd annonce, eller når jeg kigger på hest, så kigger jeg på hvormange vil jeg give for den kontra hvor meget vil jeg kunne sælge den for.

Så i stædet er det måske mere brugbart at spørge hvad folk ville give, for en hest eller hvilken som heslt tinge er entenligt kun det værd man kan få for den/det

• #9   26. jun 2008 hun er to år 160 i stg forventer hun bliver 165-170 i stg.
    hun er rolig viger ik fra noget . springer højt over forhindringer .

• #10   26. jun 2008 vil selv mene at sku jeg nogensinde sælge hende ville jeg snilt kunne få 35000 for hende.. for om 4år skulle hun meget gerne ku gå stævende i western.
    la dressur og springe 160.
    jeg må ik selv springe mere pga skade i ryggen men vil få en part på som kan og vil springe og ride dressur på lettere seriøst plan..

• #11   26. jun 2008 Ville ALDRIG give så meget for den hest der... sorry... men den kommer jo aldrig til at klare sig ved siden af en velredet lettere ridehest i LA dressur...

Og springe 160 cm er jo nok også et temmelig højt sats...

Men dejligt at du selv mener det er en stjerne hest du har, man kommer langt med tro :0)

• #12   26. jun 2008 nu kommer det joj ik an på hvoe smal eller bred hesten er men hvor let den er til bens og hvordan dens bevægelser er at du er negativ over for det er en ting.. men jo den ville godt ku klare sig hun har bygningen fra frederiksborgeren hun er jo ik jyde bred. hun har en go bygning der gør hun kan bruges til alt. og 160 det er da ik voldsomt min gamle haffer på 145 sprang glædeligt 140 og gerne højere... og for så høj en hest som hende her sku 160 ik være det store problem.. og jeg er ik tyben der ville presse mine heste til noget de ik selv ville..

• #13   26. jun 2008 Selv om den er 2 år nu kun, har den jo ikke umiddelbart særlig lange ben og den ser heller ikke super dressur agtig ud i halsen.

Jeg ved godt frederiksborgeren kan være en fin dressurhest, men den her ser altså på dine billeder væsentlig tungere ud...

Nej det er intet med om hesten er bred eller smal, men det handler altså meget om hesten bygning og sammensætning.

Jeg er dressurdommer og rider selv middelsvær, så vil mene at jeg ved lidt om det :0)

Måske kommer den til at springe højt, men jeg tror ikke på 160 det er altså en SB højde????????

• #14   26. jun 2008 har redet m klasser i dressur og sprunget 160 før har haft en del heste og da det er mig der har med hende at gøre mener jeg nok lige at jeg har en bedere vudering a hende end du kan gi at du er dommer kan jeg ik bruge til så meget jeg har undervist siden jeg var 12år på . der underviste jeg to hold på amagerrideskole ik meget nej men oki jeg var 12år og måtte i virkeligheden ik undervise men fik heller ik løn som sådan det var bare lærerigt for mig og en udfordring. og derefter på divs. rideskoler hos privat samt stutteri. jeg har redet siden jeg var 2år. har tilredet heste siden jeg var 7. mener nu også at jeg har en del forstand på hva der er hva og hvorfor. og hva de forskellige heste kan blive til.. det du ser på billederne er en ting .. hun er 160 og det er som du kan se ikke overkrop altsammen

• #15   26. jun 2008 Jeg er med Karina N her.
    Alfa omega er hvordan hesten er bygget, det er det der stiller begrænsninger, rent fysisk.
    160 kan de fleste heste springe, men med rytter på og på en bane hvor det tekniske har mindst lige så stor betydning, er det en helt anden sag.

35.000 om 4 år er da sikkert meget rimeligt, men ikke ud fra hvad du tror den kan, men en sød og rar hest er også penge værd.
    Men sæt ikke dine forhåbninger op til noget din hest højst sandsynligt ikke kan rent fysisk.

• #16   26. jun 2008 Du spurgte selv til hvad vi andre synes hun er værd ikke???

Jeg giver bare min mening og udfra hvad andre har vuderet den til er det jo ikke meget anderledes end mit bud på hende...

Hvis ikke du kan tåle kritik, så lad være med at lave sådan et oplæg her...

Jeg har også undervist i mange år og redet MANGE heste i tidens løb.

Når nu du er så sikker på du kan få 35000 for hende, hvorfor spørger du så i det hele taget???

Jeg siger bare at jeg aldrig ville give det for sådan en hest der, den har ingen stamtavle, så den kan jo ikke bruges seriøst i avl og den har en kæmpe underhals ud fra dine billeder... Måske du skulle ligge nogle nye billeder ind så

Kommentér på:
hva hun værd

Annonce