fantastisk med gode venner! {{forumTopicSubject}}
som nogen nok læste tidligere har shake haft smed i dag, og stod nærmest stokhalt da jeg kom ud til ham her kl halv 9 :S
tror desværre smeden er kommet til at sømstikke ham på venstre forhov, han ville i hvert fald ikke støtte ret meget på det..
Så jeg gik jo helt ud af mig selv, ringede til smeden 4 gange og indtalte tilsidst en besked på hans telefonsvarer...
Vidste virkelig ikke hvad jeg skulle gøre, for dyrlægen kan jo ikke gøre det store ved en sømstukket hest
Så kender jeg heldigvis en sød mand, som tit har skoet islændere, og som jeg kender godt..
Og da jeg jo nærmest maler fanden på væggen for tiden med den hest, ringede jeg så til ham..
Og om ikke han er så dejlig at ville køre ud til mig kl 10 om aftenen for at rykke skoen af min hest?
Det ville han da gerne, for det gik jo ikke at den var så halt..
Hvor er det dog bare dejligt at have sådanne venner man kan ringe til sent om aftenen og så kommer de bare ud
stort kram til ham!
kan bare li se for mig at shake skulle stå og aflaste på højre forben hele natten, som er det ben han ikke vil blive rentgående på, det er jo ikke ligefrem godt
jul 2004
Følger: 87 Følgere: 81 Heste: 2 Emner: 280 Svar: 3.244
Men dyrlægen kan vel rykke skoen af d;?
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
men det er sku dyrt om aftenen
jul 2004
Følger: 87 Følgere: 81 Heste: 2 Emner: 280 Svar: 3.244
men godt han kom D:
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
fantastisk med gode venner!