18. jun 2007 Følger: 103 Følgere: 98 Heste: 4 Emner: 180 Svar: 722
Jubii {{forumTopicSubject}}
igår skulle min pony ud til fru dyr. og under søge hans h.bagben .. :
Histore..
morgen og gik og og hentede ham på folden, og strilede ovs. min far kmo med traileren og han blev læsser på 10 sekunder. dejligt :P.. da vi så kom derud skulle han lige stå i en boks i fem minutter.. skulle vi ud og lave bøjeprøve.. men da han var For frisk.. skulle vi lige ha lidt til nerverne.. og så skulle han longeres, han Drilede typisk :P.. så skulle vi ud og lave bøjeprøve Igen..
hun var næsten sikker på at der var hasen eller knæet. så vi gik ind og stillede ham i såden en. 'ramme' /:
så blev han barberet, og han tog det såå fint :P. så skulle han så stikkes, med han skulle have bremse på først.. Nåår min lille putteh.. han var ikk særlig glad for den. han skulle bedøvet i hasen..Da han så skulle stikkes stod han Bom stille.. han var så søød:P.
så fik hun ogs lige røgten hans has..(ingen ting at se)
Så skulle han ind i boksen og stå 15 min.. vente.. vente.. vente..
så skulle vi ud og lave bøjeprøve igen.! han var stadig ikk rengående. . så der var ikk noget med hasen..
så gik vi ind og lavede precis det samme. ind i 'rammen', barberes, bremsen, og bedøves i knæet, røgten (der var heller ingen ting at se)
15 minutters vente tid.. og så ud og løbe IGEN.. men der var stadig noget..
hmm...
så skulle vi scanne han sener.. hun kiggede igen men var nødtil at kalde på ham 'ekspertern' som de kalder ham x)
så vi fik scanned han sener.. gaffelbåndet havde været beskadigt. så den har været igang med at hele men der er ved at vokse et blodkar ind i senen :(. og der må den ikk være.. ÆV ÆV det var bare det der IKKE måtte være galt. Sener .. Suk
men så fik vi senen bedøvet. og så var der ingen ting at se.. han gik se mærkeligt.. men han kunne ikk mærke halvdelen af sit ben :') min lille putteh grin
nå.. hr. dyr sage men kunne få en behandling hvor de tager noget blod fra hesten/ponuen. og tager laver nogle stamceller der reperer alt.. og fa det sprøjtet ind ved senen..
Min far spute om jeg syntes det. jeg sage.. Hve der ik ..
så sage han : det er din pony.?
jeg svarede : Det er dine penge.. ;P
men min pony skal overnatte til i morgen onsdag.. Suk... så skal han stå 2-3 månder og så skal vi have ham derud igen og få senen undersøgt.. suk suk suk
Stakkels min lille nålepude han blev i alt stukket 7-8 gange
han kommer hjem idag wee glæder miig ..
jun 2006
Følger: 116 Følgere: 115 Heste: 10 Emner: 16 Svar: 116
Har prøvet det samme det var bare kodeleds forvridning på min gamle pony, den stod os i 3 en halv måned :}
Jubii