Ny skole og nye venner ;( {{forumTopicSubject}}
Alle fra min klasse blir splittet ad Vi skal på forskellige skoler, forskellige klasser og forskellige steder hen
Vi havde 2 ønkser, om nogle vi ville gå i klasse med.. og Nicola valgte mig som sit højste og jeg valgte hende!
Og så i dag skulle vi op på skolen og alle fra klassen skulle deles ind i vores nye klasser! Ingen af os anede hvem vi skulle være sammen med!
Så blev 7.A råbt op og skulle have rundvisning på den nye skole..
og så blev 7.B Råbt op (jeg var ved at tisse i bukserne!)
Nummer 1 var : Nicola x'S
Og så sagde ham der manden og til sidst har vi (jeg var begyndt og snøfte) Mette x'D Både mig og Nicola råbte i vilden sky og gav et knus.. Men vi opdagede at vi var de eneste fra vores kalsse der kom i 7.B Så vi skulle hen og sige grædene farvel ti lde andre .'(
Så da alle var fordelt skulle vær klasse være alene lidt.. Og næsten alle kaldte Nicola for Nicolai !! men de er ved og lære at "i" 'et ikke skal være med!
Nicola og jeg syntes at mange af de piger som vi skulle gå sammen med lignede nogle snobber/dimser x'( ingen af dem så særlig heste intreseret ud
Og drengene var nogle af de mest populærer på skolen, så alle pigerne fra vores gamle kalsse kom og sgade : Nøj hvor er i heldige x/
Vi skal starte rigtig efter sommerfeiren.. Nicola og mig... vi dør jo??
Vi komemr fra en skole med 140 elever til 500 xS
p.s Jeg dømmer ikke på forhold, jeg siger det jeg syntes de ligner
p.s.s Det er svært for mig da jeg ahr gået p åden skole jeg har nu i 7 år.. ;( + 3 år hvor jeg gik i børnehave på den ;( så..Hårdt.. at sige farvel ti lens venner
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
mar 2006
Følger: 196 Følgere: 177 Heste: 3 Emner: 201 Svar: 1.812
mar 2006
Følger: 196 Følgere: 177 Heste: 3 Emner: 201 Svar: 1.812
jan 2008
Følger: 32 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 30 Svar: 188
Men held og lykke på jeres nye skole håber det kommer til at gå godt (:
jun 2007
Følger: 153 Følgere: 147 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
Ny skole og nye venner ;(