{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

HJÆLP min veninde er blevet sindssyg! {{forumTopicSubject}}

okay, det startede med at hun skrev til mig at hun ikke hørte til nogle steder xD så skrev jeg bare en "ligeglad" smiley og så fortsatte hun med at hun ville bo på en ø, og se så her smiley
(F)MATO smiley (; 9.y? i'm gonna miss you guys :'/ smiley HESTEEJER; Sörli frá Søtofte smiley siger:
du er skuda helt sindssyg, hvad foregår der oppe i hovedet på dig? x'D
TT - smiley "Drunksnaver" mit spejder mærke smiley I'm ALWAYS by you side (L) siger:
spørger jeg også mig selv om tit .. -.- men der kommer bare sådan en øde lyde smiley
(F)MATO smiley (; 9.y? i'm gonna miss you guys :'/ smiley HESTEEJER; Sörli frá Søtofte smiley siger:
jajajajajajajajajajaja smut du ud på en ø og lad os se hvor længe du overlever! smiley
TT - smiley "Drunksnaver" mit spejder mærke smiley I'm ALWAYS by you side (L) siger:
hvis du tag a og ganger med z og dividere med mango, og derfor pluser med 6y og derefter ganger med pi som idag er sat til 3 grønne giftigefrugter, og derfor bliver 7,66 halve rådne frugter, som du ligger i en kasse og gemmer og derefter åbner to år senere, og ligger sammen med 5 bananer vil du kunne se at jeg ville over leve 5,6 dage uden vand, 8 måneder med vand, og 13,4 år med sjove frugter OG vand =)
WHAAT!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP min veninde er blevet sindssyg!
Kommentér på:
HJÆLP min veninde er blevet sindssyg!

Annonce