Sörli ville IKKE med mig hjem. {{forumTopicSubject}}
Ja, så er jeg lige kommet hjem fra lorte krikken xD
Vi tog ud til ham i højt humør, hentede traileren og alt var bare perfekt! Vi tog derud ved 2 tiden og der var ingen af os der havde skænket det en tanke, at det ville blive et problem med at få ham læsset.
Vi fik traileren parkeret, jeg fandt min grime og et træktorv og hentede drengen ind fra folden. Ingen problemer dér han løb gerne med mig. Men da han fik øje på traileren vidste han godt hvad der skulle ske. Vi tog der stille og roligt, han gik nogle skridt nærmere og nærmere jeg roste ham og gav ham efterhånden gulerødder. Men da han kom op til rampen, og stod for enden af den skulle han ikke længere og stejlede pænt højt op i luften. Hm, vi tog en rundte, han fik lidt græs og vi prøvede igen. Og vi prøvede igen, og igen, og igen. Men han gad ikke. -> Vi, 3 fremmede mennesker, skulle satme ikke tro at vi skulle hente ham ind fra folden og direkte ind i en trailer. Nej, fanme nej.
Vi forsøgte igen og igen, på mange forskellige måder, men efter 2-3 timer lod vi ham vinde og han fik lov til at løbe ud på græsfolden til de andre issere. Vi måtte tage hjem, med en tom trailer kørende bag os og mig tuddende på bagsædet. Ja, sådan skulle det nu en gang være. Vi fik ringet til stedet hvor han skulle være opstaldet og sagt at vi ikke kom, og ringede så til Line (ejeren). Vi snakkede frem og tilbage med hende, og blev så enige om at vi henter ham på søndag, hvor hun så hjælper os med ham.
Grunden til at han ikke gik op var jo også fordi at han ikke kender mig, jeg har set ham 2 gange, første gang red jeg ham og anden gang blev han handelsundersøgt. Men han aner jo ikke hvem jeg er, så det var jo forståeligt. Nå ja, sådan er det når man køber en hest med personlighed
Skulle lige ud med det, tak fordi du gad læse det =D?
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
AS - Ja, i know. Han var også bange til sidste, rystede hen over ryggen og tror han sked 4-5 gange, så. ^^,
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.099
mar 2006
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.495
mar 2006
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 45 Heste: 1 Emner: 106 Svar: 2.039
Sörli ville IKKE med mig hjem.