Boret i tænderne uden bedøvelse! NAS {{forumTopicSubject}}
AAAAAAAAAV, vi sad i tysk timen idag, hvor den der højtaler pludselig siger, ja vi vil gerne låne Anne Line oppe hos tandlægen tak. Og som en ren refleks, tog jeg hånden op foran munden, ved ikke hvorfor xD
Men det skal lige siges, at vores tandlæger er RIGTIG søde, det er bare mig der har tandlægeskræk..
De sagde så, at de skulle bore et hul i min tand, og panikken vokser ret meget lige der xD
De spørger så om jeg vil bedøves, og jeg tror at jeg brugte ca. 10 minutter på at sidde og snakke med dem om fordele og ulemper ved bedøvelse. Og jeg fandt ud af, at jeg IKKE ville bedøves, da jeg ikke kan lide nåle, og bagefter er man jo helt lam i kinden, hvilket jeg heller ikke ville..
De går så igang, og jeg tror den eneste grund til at jeg ikke flygtede fra den tandlæge stol var, at der var alle de der jernrør osv over mig, og jeg var stiv af skræk xD
men altså, i starten var det ok, og jeg begyndte at slappe mig af, men så siger hende der tandlægen så. "Ja, nu kan vi se tandbenet, så nu er vi halvvejs" SHHIT de kunne se ind til mit tandben ;s ?
Så begyndte det hele pludselig at gøre rigtig rigtig rigtig ondt, og jeg var virkelig ved at tude xD Men jeg holdt ud, og levet da endnu x)
Men til en anden gang, S K A L jeg altid have bedøvelse ,s
kan godt være at det bare er mig der er en pivskid, men hold op hvor jeg synes det gjorde ondt ,s
sep 2006
Følger: 204 Følgere: 181 Heste: 3 Emner: 307 Svar: 3.512
sorry alle stavefejlene xD
jul 2006
Følger: 674 Følgere: 1052 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.954
jan 2005
Følger: 86 Følgere: 83 Heste: 8 Emner: 272 Svar: 1.725
sep 2006
Følger: 204 Følgere: 181 Heste: 3 Emner: 307 Svar: 3.512
bare jeg kommer til at røre det der sted med tungen nu, er jeg ved at tude xD Det var HELT inde bagest ved kindtænderne ;s
aug 2006
Følger: 55 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 1.177
Eller.. måske fordi jeg aldrig skal bores
Men jeg eeeeelsker lattergas hihi det er fandme sjovt xD
jul 2005
Følger: 136 Følgere: 151 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 4.248
Men jeg har 7-9-13 heldigvis aldrig haft et hul (=
jan 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 35 Svar: 600
Du skulle prøve at få rykket 7 tænder ud, og næsten fået stukket hul i din kæbe, så ved du hvordan jeg har det med tandlæger -.-!!
Boret i tænderne uden bedøvelse! NAS