{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
290 visninger | Oprettet:

føler mig snydt og bedraget {{forumTopicSubject}}

ja nu er det 14 dage siden jeg købte en kieffer trense her over nettet, det endte både med trusler om politianmeldelse osv inden den endelig kom idag...

da trensen så endelig kom, så manglede tøjlerne og kindstykkerne var slet ikke kieffer.
og for det tredje, så er selve trensen str cob, men de andre kindstykker der var sat på var str pony...

og det skulle være en trense som var helt original...

hvordan ville i ha reageret hvis det var jer???

og hvad skal man stille op med sådanne folk andet end man ikke handler med dem igen???

ville det ikke ha været meget rimeligt at man havde fået nogle af sine penge tilbage når sælger ikke har været ærlig???

Man bliver simpelthen så harm over sådan noget, så vil bare sige til andre, se jer godt for inden i handler herinde, der er åbenbart mange snydere i tiden....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  føler mig snydt og bedraget
  • #1   6. jun 2008 Hvis man har gemt bestillings ordre og divs. så printer man det ud, og melder det til politiet..

• #2   6. jun 2008 Jeg tror desværre ikke at der er meget at gøre.

Jeg havde lavet en byttehandel med en herinde om to underlag, hun skulle have et af mig, og jeg et af hende. Det jeg sendte fejlede absolut intet, var brugt og vasket et par gange, men ingen slidmærker, jeg havde skrevet mærket til hende.

For det første måtte jeg vente en måned hvor jeg brugte en del tid på at spørge hvornår det kom da hun flere gange sagde inden for en uge.
    For det begyndte hun at klage over det hun havde fået, at det ikke var sådan en kvalitet som hun havde forventet, samt hendes var meget bedre. Hvor jeg skrev at hun da bare kunne sende det retur.
    For det treide var det da det endelig kom meget slidt, med flere slidhuller på indersiden, jeg var i mellemtiden gået væk fra den farve igen, og det eneste jeg kunne gøre med underlaget var at forære det væk, for jeg kunne ikke tage noget for det i den stand det var i.

Jeg er begyndt at kræve at få adr, navn og telefon nr på person før jeg overfører penge, hvis de er under 18, så gerne deres forældres. Det har jeg en idé om kan sortere de fleste der er ude på at snyde fra.

• #3   6. jun 2008 Cæcilie .
    Du kan jo altid sige at du skrev det, men det er jeg nu ret sikker på slet ikke var på tale, for så havde jeg aldrig overvejet underlaget. Men det er jo nemt at sige når du havde slettet annoncen.
    Du lovede mig det desuden mange gange at det kom snart, jeg var aldrig indforstået med at skulle vente en måned, og tilbød dig jo at du kunne sende mit tilbage, havde du virkelig ment at dit var bedre, havde du nok gjort det

• #4   6. jun 2008 Får opgivet alle oplysninger på personen, så du altid kan opsøge personen som snyder dig.
    Jeg kan bestemt godt forstå at du føler dig snydt smiley

Som P°A°P © siger så bringer du jo dig selv på banen Cæcilie, vi andre kunne jo aldrig gætte at det var dig hun mente hvis du ikke havde skrevet her?

• #5   6. jun 2008 Det er skide træls sådan noget !! :s
    Jeg var blevet skide hidsig, men man kan jo desværre ikke gøre så meget, lad være med at handle på nettet :s

• #7   7. jun 2008 Jeg handler ogå meget på nettet, hvor jeg både køber, sælger og bytter, og jeg mener da ikke det kan være rimeligt at man ikke skal kunne handle privat på nettet...

skulle man så smide alt det udstyr ud som man ikke brugte lænegere, hvis ikke det var fordi der var nogle der godt ville købe noget brugt engang imellem?

Jeg syntes da det er rart og købe noget brugt, så der er råd til og skifte lidt ud i det engang imellem...

det er bare så ærgeligt at nogle skal ødelægge det for andre ved og sælge noget ubrugeligt.

Kommentér på:
føler mig snydt og bedraget

Annonce