råd til overtalning søges :) {{forumTopicSubject}}
- læs venligst hele teksten, tak
Jeg står i den sirtosion at jeg nok må droppe min drøm som ellers var tæt på at gå i opfyldelse, - at få en hest.. je var ude for en ''rideullykke'' - (selvforskylt)
og var igår ude for en busulykke som så har gjordt mine skader meget værere.. mine skader efter ''rideulykke'' er ryg/nakke skader dvs. har fået meget ondt i ryggen men lægerne kan ikke finde ud af hvad det er + jeg furuvet nakken meget kraftigt..
Men men kan stadig ride, men mine forældre vil ikke lade mig ride.. dvs. gå til ridning hvilket jeg bare så gerne vil (ved godt at jeg ikke har kræfter til at få part osv)
bare den éne gang om ugen..
ved ikke hvordan jeg skal vise dem hvor meget ridningen betyder for mig,. og på den anden side kan jeg også godt se hvorfor de ikke tør lad emig ride efter de skader jeg har fået (+ min søster engang har været ude for en stor rideulykke ved en motervej)
hvad ville i gøre hvis det var jer?
opgive drømemn om smaværet med heste bare den ene gang om ugen, eller gøre alt for at komme til at gå til ridning selv om jeg ved det kan få store konsekvenser hvis jeg resikere at styrte.
dec 2007
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 163 Svar: 665
dec 2007
dec 2007
det skal også siges at problemmet ligger også i at jeg har fået huind nr. 2 (da mine forældre vidste at én hund er for lidt arbejde for mig)
og da jeg fik den sadge de at så måtte jeg love aldrig at begynde at tale om noget med ridning igen..
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 176
dec 2007
Lægen siger jeg godt må ride mht til mine skader, men har ikke fået undersøgt det efter igår hvor jeg kom i en bus ullykke (bussen kørte galt)
men nu har jeg selvfølig ikke været ude at side efter igår men har været ude at ride ca. en uge efter rideulykken var sket, og der gik min smerter fulstendig væk når jeg sad på en hest dvs. jeg har ikke ondt på nogen måder når jeg rider.
dec 2007
tror jeg vil følge jers råd med at ringe til min ridelærer som jeg kender godt, har fået privat undervisning af hende, og hun er rigtig god til at snakke med mine forældre også
mar 2008
mar 2008
mar 2008
råd til overtalning søges :)