Hvad skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}
Ja mennesker, nu må i hjælpe mig.
Jeg ringede jo idag til en hesteejer, og skal ud og se på hest på søndag. Det er jo fedt Men der er denne her hest, der går igen i mit hoved.. Den er stadig til salg, men der er nogle problemer med den :/. Det jeg gerne ville have, var en hest som jeg kunne hygge mig med, lave hms. med, kurser, ridelejre, små stævner osv.
Denne hest som går igen, er kun 3 år. (Islænder).
Det er en hingst, men den skulle kastereres.
Jeg er simpelhten faldet for ham! Det jeg ville gøre, var at træne en hel del med ham, nu vil jeg bruge Katja med Wariant som eksempel. For jeg ville træne en masse tillidsøvelser med ham og få et godt bånd til ham, inden jeg ville tilride ham som jeg jo skulle få noget hjælp til.
- Men jeg er SÅ meget i tvivl nu jeg ved ikke om jeg bare skal holde fast ved dét at finde mig en ride hest jeg kan tulre rundt på, eller kigge på ham her og se om jeg kan undvære at ride i den tid han er for ung? GRR, det er sku for svært :S
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 2.359
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
ham her jeg er vild med..
- Den anden er også en islænder, bliver bare sådan i tvivl :S ^ Den er også hingst, og dyrlægen mener at der lige skal gå ½ år før han bliver kastereret pga. hans ene kugle ikke er faldet ned. (Også derfor han vlicer solgt, da han skulle have været avlshingst). men det er jo svært at finde opstaldning til hingst.
sep 2006
Følger: 75 Følgere: 70 Heste: 10 Emner: 57 Svar: 757
Tænk dig godt om og brug din fornuft.. Har du temperament til at have hingst eller en sent kastereret?
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
Jeg ved nemlig ikke hvordan hans opførsel er, hvis han opføre sig ordentligt og er opdraget så er det jo perfekt. Det er jo en islænder, og de har et lidt andet sind end andre heste. Men mit problem ville bare være, at den er hingst
Hvad skal jeg vælge?