Belsutningen er taget (KANIN) Belsutningen er taget (KANIN)
Jeg har tilbudt Sille til min brors pige, hun er 2-3 år og har en mor som er vildt sød og er glad for dyr!
jeg har jo ikke brug for Sille? hun ville ikke springe * har fået meget hjælp af både øvet og dommere osv.. men hun ville ikke* Så syntes jeg ikke jeg kan være bekendt og tvinge hende mere. I udstilling går det ikke ligesom jeg havde håbet :s
på 3 månder har vi været til 5 udstilinger og ja.. det går af l*rt!
Jeg ville ikke bruge mere tid på hende, og derfor valgte jeg at tilbyde hende til min brors pige Det ville moren lige tænke over (;
Men jeg har alligevel brugt ½ år på hende hvor jeg har trænet en ½ time hver dag Så blir da alligevel sørgeligt.. men jeg siger hele tiden til mig slev, hun ville få mere kærlighed der og hun ville ikke blive tvunget til andet end kælekanin
HYGGE!
Hvad synets i om min beslutning?
*I kan se hende under video*
maj 2005
Følger: 227 Følgere: 223 Heste: 9 Svar: 1.723
Og du kan jo altid kunne snakke med dem der skal have hende om hvordan hun har det og evt. besøge hende
Jeg har lige solgt 2 unger fra det første levende kuld jeg har fået og det var også meningen at de skulle have blevet her som hop kaniner, men jeg passede ikke så godt sammen med dem og så synes jeg det er synd hvis de bare skal sidde og kigge. Der kom nogle rigtig søde personer og ville have dem, så de fik lov til at købe dem.
Nu har jeg også efterhånden 9 hop kaniner + 4 unger + 2 kuld unger på vej + jeg har reseveret en belgisk hare.
Så jeg har ikke ligefrem så meget tid og lyst til at sidde og nusse med nogle kaniner som jeg ikke passer så godt sammen med, så er glad for at de er kommet ud til nogle som er blevet rigtig glade for dem, selvom jeg savner dem ..
aug 2006
Følger: 72 Følgere: 60 Heste: 7 Emner: 122 Svar: 642
Belsutningen er taget (KANIN)