{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

sidder seriøst og stortuder ! :'( {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft en bedste veninde i godt og vel 7 år, og vi har aldrig været uvenner i den tid, udover de små skænderier selvfølgelig!
Da jeg så skulle i 8. klasse (i år), blev jeg rigtig gode venner med en dreng fra klassen. Vi snakkede rigtig godt sammen, og begyndte med at flirte mere og mere, og må hellere indrømme at vi ikke virkede som om vi bare var venner på et tidspunkt :I

Min veninde begyndte så med at tage ham 'fra mig', og han sagde, at vi hellere måtte stoppe med alt det flirteri.. Fair nok.. Havde så bare ikke helt gennemtænkt, at han nok hellere ville have min veninde.. Lod det så være, men i den periode hvor vi flirtede, skrev vi jo til hinanden, at vi elskede hinanden, så det skrev jeg så igen.. (kunne ikke se det skulle være et problem? venner elsker vel også hinanden?)
Han skrev så tilbage at han også elskede mig som ven, men at han nu kom sammen med Y (kaldenavn for min b-veninde).
Jeg blev sårn lidt "æhm.. okay.. i går blev vi enige om at vi ikke skulle flirte mere?!" :s
vi skrev sårn lidt frem og tilbage om det, men vi snakkede og skrev stadig godt sammen..

Kun en uge efter slog han op med Y, fordi at han "ikke havde de samme følelser ved Y som ved mig".. Vi begyndte så igen, og så kom det ellers igen, med at veninden også begyndte med ham, og jeg fik nok !
Jeg lod dem være, og nu kommer de sammen igen !

Her til aften har jeg så modtaget en besked fra min "bedste veninde":
FUCK DIG KÆLLING !
HAR LIGE FÅET AF VIDE AT DU SKREV TIL X (DRENGEN) AT DU ELSKEDE HAM, SIDSTE GANG VI KOM SAMMEN. FUCK DIG IDIOT!
DU FÅR HAM FANDME ALDRIG! HAR ALTID VIDST AT JEG IKKE KAN STOLE PÅ DIG BITCH !

TAK for lort smiley
så.. hun nægter at tro på at jeg ikke vidste de kom sammen dér..
Er bare så ked af at hun flippede sårn ! :'/
Hvad kan jeg gøre ?! Har det svært nok i forvejen, og det ved hun oss jeg har, og hun er den bedste veninde jeg havde til at snakke privat med smiley Hun sagde at jeg altid kunne komme til hende hvis der var noget, for hun ville virkelig gerne hjælpe mig..
men.. smiley ja..

Håber der er nogen der gider læse den tekst.. /:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sidder seriøst og stortuder ! :'(
Kommentér på:
sidder seriøst og stortuder ! :'(

Annonce