{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

At tilbyde undervisning? Jeres mening? {{forumTopicSubject}}

Haaaarj HG XD

Jeg søgte lige for sjov i markedet, under undervisning tilbydes.
Og så faldt jeg over sindssygt mange piger imellem 9-14 år som tilbød undervisning Ö
Ved ikke med jer, men jeg kunne altså aldrig finde på at betale en der er lige så gammel som mig(12) eller yngre, for at undervise mig..?
De fleste har ikke engang redet i 3-5 år..?

Hvad er jeres mening?
Kunne I finde på at betale en 9-14 årig for at undervise dig?
Hvor gammel/hvor mange år synes du, man skal have redet før man kan begynde at undervise andre?

Æd mig nu ikke, hvis I ikke er enige (;

<i>TOS</i>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At tilbyde undervisning? Jeres mening?
  • #1   13. maj 2008 Det vil jeg faktisk oss gerne vide smiley

• #2   13. maj 2008 Måske en på 14 med MEGET ride erfaring .
    men ellers ikke !

• #3   13. maj 2008 abselut på ingen måder..

Hvor megte erfaring har de når de er så unge og hvor meget overskud har de når det ikke lige lykkes ?
    Nope vil helst undervises af en der er ude af teenage perioden eller på vej ud af. så hun ikke er så flyvsk i tempermantet

• #4   13. maj 2008 Så i vil foretrække en underviser på 20 og derover?

• #5   13. maj 2008 Låååtte - Savner Farinelli smiley - : jo tak... tror egentligt at jeg som 20 årig ville havde svært ved at tage ordre fra en 9 årig

• #6   13. maj 2008 Det er selvfølgelig rigtig nok at vi på den alder sagtens kan have masser af erfaring, og nogen gange 'underviser' jeg da også mine veninder, altså giver dem gode råd, men jeg tror nu alligevel man ville få mere for pengene hvis man bliver undervist af en 20 årig frem for en 12 årig (f.eks.)

nu tror jeg at jeg fik forklaret det bedre xD

• #7   13. maj 2008 Ja det er vel det med at ha meget svært ved at ta en underviser der er yngre end en selv seriøst

• #9   13. maj 2008 jeg er 15 og vil helst have undervisning af nogle der er ældre end mig selv, da jeg ikke ville betale en 10-14 årig for at undervise mig. men har selv undervist men kun minniput og nybegyndere, og det syntes jeg er fint nok,

• #10   13. maj 2008 Jeg har undervist et par gange. både yngre og ældre end mig.
    men det er nokogså kun fordi jeg interessere mig for det jeg gør og flere og flere folk bliver interesseret.

• #11   13. maj 2008 jeg så også en annonce med en 12 årig der tilbød tilridning hun havde vidst redet i 5 år tror jeg nok. og prisen var fra 2000 og op

hvem vil sende deres unghest til en 12 årig ö - ja jeg vil i hvert fald ikke gøre det

• #12   13. maj 2008 Anyways, synes når man tilbyder undervisning, at man skal have en vis alder, mest grundet ansvar. Både over for rytter/forældre/og egentlig også hest.
    Jeg har også undervist på rideskole, og synes det er helt forrygt man har givet ansvaret over et hold af ponyer og små børn til en under 18, uden voksen opsyn.

• #13   13. maj 2008 Men nej, kunne ikke selv finde på at betale en, der var yngre end mig selv for undervisning. Jo- var jeg ældre kunne jeg, men nu er jeg jo selv kun 19. Synes det er det med ansvar, man skal have en vis alder for. En 17-årig kan jo sagtens være moden, det er ikke det, men det er også rent juridisk.

• #14   14. maj 2008 Det er et svært spørgsmål, min datter er 14, og meget dygtig til at undervise, så hun kan lære mange meget.
    hun har redet flere ponyer til, i dag går flere La på c plan, men selvfølgelig skal man kigge godt efter, mange tror de kan undervise andre, uden at de har vist at de selv kan, der skal man passe lidt på.
    Anita W

• #15   14. maj 2008 tilridning er en anden ting, hvis jeg skal have tilredet en pony, er min datter det første valg, har hun ikke tid, eller lyst, sender vi dem i byen, til proffer.

Anita W

• #16   14. maj 2008 jeg ville nok heler ikke bryde mig om, undervisning af en på min alder, men jeg har jo undervist selv. Da jeg havde min pony fik jeg penge for at undervise piger ( som var 1 år mindre ind jeg var dengang)
    Og jeg vil stadig gerne have andre lige kommentere eller lige hjælper mig med noget når jeg rider, der spørger jeg om deres hjælp,

hvis det var nogle der var meget dygtigere end mine undervisere, ville jeg gerne have undervisning af f.eks. 13-14 årig, ville have 1 prøvetime først, og hvis jeg kunne lide den måde personen underviste på, ville det klart være en mulighed.

Men da jeg har gode undervisere tror jeg ikke det kommer til at ske!

Tilridning af heste skulle bestemt være hos prof, selvom vi plejer selv at tilride unghestene.

• #17   14. maj 2008 nej, da jeg gerne vil have en proffesionel til at undervisning, da jeg gerne vil lære tingene så korrekt som muligt smiley

• #18   14. maj 2008 Hm. Jeg har selv undervist lidt da jeg var 14år.

Vil faktisk ikke sige nogen alder, kommer an på erfaring (:
    Når man rider LB/LA og har redet en del år osv. , så synes jeg godt man kan.

- Jette

• #19   14. maj 2008 Jeg syntes slet ikk det har noget med alderen at gøre. Selvfølgelig med måde, for jeg ville ikk selv kunne sætte min respekt for en 9-årig der står og ska lærer mig f.eks. men syntes bare ikk at folk under 18 kan ska tage det ansvar, for så snart du underviser er det dig som har ansvaret for alt bliver gjort rigtig og det er jeg ret sikker på 9-14 årig bare ikk kan fuldt ud. /: De kan sagtens være super gode ryttere ingen tvivl der ! Men syntes sku de ska nyde deres år med at få undervisning selv og måske bruge det når de kommer ud og samtidig får noget livserfaring da det kan give en meget uden man tror det. Så tøser ! Så bliv lige det ældre og få noget erfaring, det sætter jer sgu mere i respekt.

• #20   14. maj 2008 Hej alle

Alder burde ikke betyde noget, jeg underviste da mange der var ældre end mig, det gik da godt, og de var glade for undervisningen, da ridningen gik fremad, så man skal kigge mere på kvalitet, frem for alder.

Anita W

• #21   7. jul 2008 niks aldrig nogensinde

Kommentér på:
At tilbyde undervisning? Jeres mening?

Annonce