{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

KÆMPE BROKKE-indlæg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Så, gutter og gutinder..
Jeg har før oprettet et indlæg, hvor man kunne skrive ALLE de ting, som vi er utilfredse og trætte af herinde på HG - og nu gør jeg det sørme igen.

Og inden i begynder at flænse mig i stykker med at "dette indlæg skaber en dårlig stemning", så tænk lige på at det da er bedre at samle al negativiteten ét sted, istedet for at vi er negative og brokker os i alle mulige forumer.
Det er fandme det klogeste jeg nogensinde har sagt x)

<b>Jeg kan da starte.. PÅ HG HADER JEG NÅR:</b>
.. folk skriver deres navn efter hver eneste besked de sender.
.. folk bliver VED med at ansøge 10000 gange, selvom man har både afvist og skrevet PB til personen.
.. folk blander sig i ens ridning over nettet.
.. folk ikke kan holde useriøsiteten på et hvis niveau.
.. fok skriver "(Useriøst)" i alle de indlæg de opretter.
.. folk spørger efter andres mening, men alligevel ikke kan tåle den.
.. folk opretter de samme grupper igen og igen og igen..
.. folk konstant opretter brokke-indlæg (og nej, jeg opretter ikke konstant brokke-indlæg :'D)
.. »' folk skriver et eller andet specielt tegn foran hver eneste sætning.
.. folk opretter 100000000 videoer hvor deres amerikanske dværgvædder æder græs.
.. folk ligefrem CHIKANERE andre. (og jo, det er der sgu (desværre) nogen, der gør)
.. folk opretter fotoalbums med dem selv, hvor de skriver i teksten: "Aaad, FUCK jeg er grim.. ved det godt"
.. folk brokker sig over at HG ændre design.

Det var lige hurtigt nogle - jeg har det allerede meeeeeget bedre :'D

KOM SÅ, ud med jeres vrede xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KÆMPE BROKKE-indlæg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #1   11. maj 2008 <b>PÅ HG HADER JEG NÅR:</b>
    .. folk skriver deres navn efter hver eneste besked de sender.
    .. folk bliver VED med at ansøge 10000 gange, selvom man har både afvist og skrevet PB til personen.
    .. folk blander sig i ens ridning over nettet.
    .. folk ikke kan holde useriøsiteten på et hvis niveau.
    .. fok skriver "(Useriøst)" i alle de indlæg de opretter.
    .. folk spørger efter andres mening, men alligevel ikke kan tåle den.
    .. folk opretter de samme grupper igen og igen og igen..
    .. folk konstant opretter brokke-indlæg (og nej, jeg opretter ikke konstant brokke-indlæg :'D)
    .. »' folk skriver et eller andet specielt tegn foran hver eneste sætning.
    .. folk opretter 100000000 videoer hvor deres amerikanske dværgvædder æder græs.
    .. folk ligefrem CHIKANERE andre. (og jo, det er der sgu (desværre) nogen, der gør)
    .. folk opretter fotoalbums med dem selv, hvor de skriver i teksten: "Aaad, FUCK jeg er grim.. ved det godt"
    .. folk brokker sig over at HG ændre design.

xD

Nåå ja, og så lige wannabes..

HAHAH xD ej xD

• #2   11. maj 2008 Når folk afviser heste fodi man ikke ejer den ..
    I reglerne står der at man bare skal have kendskab til hesten -.-'

• #3   11. maj 2008 folk med billeder af dem selv på sit profilbillede :')

• #4   11. maj 2008 Og så hader jeg folk der giver en lav/middel for at være seje, og derfor ikke kan begrunde det xD

Og "Stem i mine udfordringer" beskeder.

Bedømmelsesrunder og stemmerunder..

• #5   11. maj 2008 Arg jo, jeg hader også WANNABES xD

• #6   11. maj 2008 hader folk til stævner nogle gange!!
    Min veninde har den blødeste hånd jeg kender. hun var til stævne og på opvarmningen råbte en op at det var svineri sådan hun red bare fordi hun spredte hendes hænder lidt og fordi hendes hest skal støttes meget rigtigt meget op! det pisser mig af. hun træk sig fra 2 klasser pga det!

• #7   11. maj 2008 Jeg hader når folk skriver 'ok'. Eller når folk opretter et indlæg med "Se min hest i min nye video!!!!" og så er det en film hvor hesten står og græsser. Eller når folk PRØVER at være sjove, og opretter videoer som absolut ikke er sjove.

• #8   11. maj 2008 Enig med Mato

Og også folk der er useriøse konstant, og TROR de er sjove..
    Og også bare dem der ikke ved hvornår de skal stoppe.

• #9   11. maj 2008 tihihihi, jeg kan ikek rigtig sige noget xD

• #10   11. maj 2008 Jeg hader ikke nogen for noget smiley

• #11   11. maj 2008 - Forresten fokz.. Det er ret uhøfligt at skrive "Jeg hader folk der...." skriv "jeg hader NÅR folk...."

• #12   11. maj 2008 Jette: Årh ja jette! Det er så provokerende når folk ikke læser annoncen før de skriver! De glor bare billederne og så skriver de! selvom der tydeligt i annoncen står "OBS: UDLEJES IKKE" så spørger folk alligevel om hesten ikke vil udlejes. :S

• #13   11. maj 2008 Jeg hader Theis :L

• #14   11. maj 2008 jeg hader :

FOLK DER BROKKER SIG UDEN AT GØRE NOGET VED PROBLEMET!!!!

hvis i virkelig er så trætte af de ting, hvorfor tager i så ikke kontakt til dem der er irreterende og beder dem om at stoppe.. skrive til haerne om hvad i synes ville være godt blev lavet om ??

• #15   11. maj 2008 JEg tror jeg bliver irriteret over de samme ting som dig smiley

og lidt at ALLE heste herinde har 3 gangarter over middel, uanset om de har 4 eller 3 ben

• #16   11. maj 2008 fæhesten: Er gjort xD

• #17   11. maj 2008 smiley Og når ..ja ikke for at generalisere, men nogen kommer med en lidt ..træls kommentar om bid.

Jeg skriver ikke at dem der rider med bid gør dit og dat, og alligevel synes mange, at det er okay at gøre det med dem der rider med bid, hvis man ikke selv gør.
    Det er okay at have holdninger og ytre sig, men der er en hårfin grænse et sted synes jeg

• #18   11. maj 2008 CTA : okay hehe... ufff og så hader jeg hævnkaraktere og folk der ikke kan debattere på et ordenligt niveau
    og folk der sviner connie fra hesteplejehjemmet til. når de ikke en gang kan passe deres egne hest selv..

og folk der bryder reglerne. og bliver sur når man oplyser dem om det, så de kan rette de inden haerne enten fryser dem eller sletter deres heste

• #19   11. maj 2008 Jeg hader sure mennesker smiley

• #20   11. maj 2008 Jeg hader:
    -folk der ikke dømmer fter at det er et galleri, men at man har en race de ikke bryder sig om.
    -Folk der tager HG FOR seriøst (nørder ex.) xD
    -Folk der skriver til ens hest. "Hej høj til din pony kig forbi" nej jeg vil ikk kigge forbi xD ejj.. ILUHG xD
    -folk der opretter emner bare for at chikanere nogen

her var lidt xD

BUT REMEMBER ILUHG smiley

(og ja jeg er en af de personber der tror de er sjove , men er det ikk.. jeg er BUSTED) xxD

• #21   11. maj 2008 Jeg hader useriøse henveldelser i annoncer..

• #23   11. maj 2008 Jeg hader også:

1. Når folk ikke accepterer at vi alle ikke har samme smag (bedømmelser).
    2. Fedterøvskarakterer (jeg har givet din høj, gir du ikke også min høj)!
    3. Når folk ikke læser annoncen ordentligt. Ved ikke om det bare er mig der læser HELE annoncen igennem hvis det er noget jeg er meget interesseret i.
    4. Skambud i annoncer...Hvis man fx skriver "byd" i en annonce hvor en hest går MA i spring og dressur og folk så byder 2000,- Vær dog lige realistiske mand X)
    5. Når folk byder ALLE heste velkomne!
    6. Fakere herinde.
    7. Når folk opretter/ skriver "er du ikke sød at stemme på MIN hest i mine udfordringer".
    8. Når folk giver hævnkarakterer.
    9. Når folk diskriminerer andre pga. alder.
    10. Kedelige videoer som flere andre skriver...hvor der bare ikke sker en skid i. Ja det er da iorden at have kedelige videoer, men kan man så ikke holde dem for sig selv?
    11. "Min kanin" -mig dit og "min kanin" - mig dat!! aarrgahhhh
    12. Når folk skal retfærdiggøre at deres yndlingsrace ihvertfald godt kan nå til tops i spring/dressur, fordi "se her" den her kan, så kan alle af samme race også!
    13. Alle de indlæg der bare ikke har en skid med heste at gøre!
    14. Dem der bare tror de ved AALT!

X)

• #24   11. maj 2008 og---...

-folk der sklriver i sit fotoalbum mig, så kan i se hvem i skriver med fint nok.. men HVAD så kommer der et billede frem af deres øje eller noget andet.. FINT nu har ved jeg det.. xD

• Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 54 Følgere: 56 Svar: 1.279
    #25   11. maj 2008 Hiih .. Theis hader mig. smiley

<i> Ashley.

• #26   11. maj 2008 Hader folk som sender PB om at der hest er tilsalg.. jeg kan sku godt finde ud af at se på markedet, hvis jeg mangler en hest!!

• #27   11. maj 2008 jeg hader når folk giver en hævnkarakter og så kommer og brokker sig over at "du giver bare middel fordi jeg har givet dig middel" Selv om at det var mig der gav den første bedømmelse!

Jeg hader når folk kommentere min ridning over nettet!

jeg hader at der er folk der har billeder og videoer af mig ride uden min tilladelse (Hvis jeg rider på deres hest) tar de det som en selvfølge at de må sætte den ind over alt

jeg hader når folk sætter en video ind for at fortælle en livshistorie der går ud på at de har det SÅÅÅÅÅ hårdt!
    helt ærlig der er mange her i verden det hår det hådt.. kom ind i kampen..
    (Håber ikke nogle føler sig stødt)

så tror jeg ikke jeg har mere hehe

• #29   12. maj 2008 Jeg hadere når folk fx. ligger videoer ind hvor de selv synger, og så folk skriver, "Ej, det lyder altså ikke godt" osv. & så hende der synger kommer med diverse undskyldninger såsom "Jeg havde ikke varmet op" , "Jeg var os lidt forkølet", "Jeg kan synge MEGET bedre irl"
    Eh, not?

Ja, sorry, men det kan jeg bare ikke ha!

• #30   12. maj 2008 Jeg hader når folk skriver "SE DEN!!!!" efter deres video, og det så bare er noget med noget tekst og et enkelt billede af deres lille Nullehest x_x

Kommentér på:
KÆMPE BROKKE-indlæg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonce