{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Min venindes kærste! {{forumTopicSubject}}

Lige ud:

Han har sagt (da de ikke kom sammen) at hun var fed og hun ikke kunne side bag på hans scooter for så braste den sammen!!

han bager på min andre veninder og inden hende han har nu (MIN BESTE VENINDE) havde han haft gang i 3 andre af mine veninder!!

Hans gamle kærste ville han have sex med uden hun ville!!!

Jeg vil gerne beskytte min veninde, jeg har været venner med hende i ca. 12 år nu men afligevel holder hun mig udenfor i forhold til ham!!

Jeg sagde ham eller mig!! hun svarede at hun ikke opgav ham, som om at jeg var mindre vær!!

Hun har indviteret mig til føselsdag for 2 uger siden og jeg sagde ja til at tage med, men nu skal hendes kærste, og jeg kan ikke fordrage ham, så spurgte jeg om han måske kunne blive væk lige den dag, men det kunne han ikke, at jeg kunne blive væk hvis jeg havde et problem!!

Jeg er vildt ked af det, at jeg kommmer i anden række når vi har været venner i 12 år og hun har kun kendt ham i 1 år's tid..

Var det dumt af mig og hendle som jeg gjorder?

Opføre hun sig ikke dumt?

Hvad skal jeg gøre?

Hvordan ville i have det?

Evt andet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min venindes kærste!
  • #1   9. maj 2008 Kærlighed gør blind (:

• #2   9. maj 2008 Du er på ingen måde en god veninde ved at sige at det er dig eller kæresten, det tyder på jalusi og ikke omsorg.
    HVis du vil gøre noget, fortæller du hvordan han er, er hun ligeglad fordi hun er helt vild med ham, så har du jo fortalt hende det så hun ved hvad hun går ind til.
    Derefter er du der for hende, tager med til hendes fødselsdag og holder kæresten ud, hun vil uden tvivl gerne have at i begge er der.
    Og sidst men ikke mindst, så trøster du hende og er der for hende når hun finder ud af hvordan han er og gør hende ked af det. IKKE noget med "hvad sagde jeg"

• #3   9. maj 2008 Maybe, forstår det bare ikke, når han har været sådan, det er overhovdet ikke hendes tybe.

• #4   9. maj 2008 Synes det "Ham eller mig" er meget groft. Det kan du jo ikke bede hende vælge i mellem hvis hun holder af jer begge?

Det med fødselsdagen synes jeg heller ikke lyder helt fair..
    Det er hendes fest, hun må da bestemme hvem der skal komme, og han er hendes kæreste, så hvorfor skulle han ikke måtte komme med?

smiley det er min mening.

• #5   9. maj 2008 ja, må hun også, jeg kommer bare ikke.

• #6   9. maj 2008 Det der med ham eller mig et måske sådan lidt groft, hun har måske svært ved at vælge mellem 2 som hun elsker..
    Måske opføre hun sig dumt, men du må lære at aceptere at hun har lyst til sin kærste lige i tiden, det er hendes valg.. Så kan du jo vælge om du vil vente på hende eller droppe hende...
    Det er helt op til dig selv hvad du skal gøre..
    Jeg ville nok droppe hende, indtil hun er klar igen, men i den første tid efter hun har klar spille lidt fornem, hun skal jo ikke bare tror at hun sådan bare kan droppe mig også komme igen..

• #7   9. maj 2008 syntes det er forkert at bede ens veninde vælge i mellem dig og hendes kæreste, for det kan godt være du ikke kan lide ham - men det kan hun og det må du så bare leve med. Det er altså hendes valg hvilken kæreste hun har og det har du egentlig ikke ret til at blande dig i. selvom du tænker på hende, må du tænkte de tanker du har for dig selv. for du ricikere at smadre jeres venskab.

• #8   9. maj 2008 Ulle: LUK

• #9   9. maj 2008 Yderst dumt gjort. Acceper da din din venindes kæreste. Om ikke andet din veninde. Det er hendes kæreste, ikke din.

• #10   9. maj 2008 har også sagt at jeg bare ikke kommer så, at det er lige meget.

• #11   9. maj 2008 stop ulle.

• #12   9. maj 2008 Tror du skal lade dem have deres forhold, og så bare støtte din veninde lige meget hvad.
    Hun er tydeligvis vild med ham, men tror inderst inde at hun holder utrolig meget af dig, så hvis det var mig, ville jeg respektere at de er sammen, og så forklare hende at du føler at du er mindre værd end ham.
    Hvis du bare slet ikke kan med hendes kæreste, så sig da til hende om det ikke bare er jer to der sammen en aften, og så se en film eller hvad i vil.

Men lad være med at opgive hende.

• #13   9. maj 2008 Jeg var fandme blevet sur hvis min bedste veninde bad mig om at vælge mellem hende og min kæreste.
    Hvis man beder som sådan noget, beder man om at blive skrottet. Du er da ikke en særlig god veninde. Selvfølgelig kommer du i anden række. Hun ved du er der, og du ved hun er der, hvis du fik en kæreste. Hun er jo forelsket. Glæd dig dog lidt på andres vegne, og lad hende lære at sine fejl. Hvis hun bliver ked af det, kan du trøste hende.

• #14   9. maj 2008 ej hallo, du kan da heller ikk sige til hende at han ikke skal med hvis du skal med.. Så det da klart hun vælger dig fra.. jeg ville også vælge dig fra hvis du sagde sådan, så må du jo bare lade vær med at opholde dig for tæt på ham..

og ang. det han har sagt, ja så det over et år siden, og han kan jo ske at have fået følelser for hende..

• #15   9. maj 2008 Og synes du opføre dig meget barnligt, ved at sige..

"så kommer jeg ihvertfald ikk"

Vil du ikke også selv blive såret hvis du havde en veninde (eller en du TROEDE var din veninde) og som så bare ikke gider dig pga din kæreste..

Børnehave opførsel!

• #16   9. maj 2008 ej bliver lige nød til at sige ne ting til..

Du lyder meget som om du er jaloux på hende, fordi hun har en kæreste..

hvorfor vil DU være den der såre hendes følelser?

Kommentér på:
Min venindes kærste!

Annonce