{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  S T I L !
  • #1   7. maj 2008
    Jeg har lige skrevet en ? smiley

• #2   7. maj 2008
    Altså .. ja, den handler om kærlighed gennem en hel livstid. At elske en hele sit liv :b

• #3   7. maj 2008 Lisa
    Halder den om ? (:

• #4   7. maj 2008 P I S min lære siger jeg ikke mere må skrive om heste xD
    - tror det er fordi mine A L T I D handler om heste ;o

• #6   7. maj 2008
    <b>EmmaLemmerJørgensen .</b>

Haha, okay :o) Har skrevet længere oppe ..

• #7   7. maj 2008 Jeg har skrevet den der med de 4 drenge der stak af, eller os var det 3? xD

Nå, men fik 10 (:

• #8   7. maj 2008
    mener du ikke det bare er til inspiration? :S
    - Du vil vel ikke bare kopire den ? :S

• #9   7. maj 2008 Haha nej allesammen xD
    Mangler vildt inspiration !

• #10   7. maj 2008 WoOw jeg er nået langt xD

Det ringede ind og åse gik stille og lydløst ud fra toilettet. Der lugtede fælt, men det var det eneste sted hun kunne være i fred fra klonerne. Hun åbnede døren ud til skole gården, de var alle gået til time, så hun løb igennem skolegården. Det var ligesom slag marken, eller noget man bare skulle igennem der var en sikker bred på skolen og toiletterne. Hun kom ind til timen og hviskede ”Undskyld jeg kommer for sent,” og listede ned på sin plads aller bagerst i lokalet. De andre kiggede hånligt på hende mens hun gik igennem gangen ned til hendes plads, de hviskede fniste og hostede, det var et mareridt. Hun satte sig til rette og timen begyndte. Da det ringede til frikvarter gik hun ud igennem klassen på samme måde som da hun kom ind, hun havde været udsat for det i 7 lange år og var efterhånden ligeglad med alt! Hun var på vej ud igennem døren da hun pludselig blev spyttet på, hun begyndte og græde og løb over på toiletterne. Hun gik ind og smækkede døren efter sig, hun græd og hendes ”maske” gled langsomt af. Hun vaskede sig i hovedet og græd, hun kiggede sig selv i spejlet, og så ikke andet end en ødelagt sjæl, en ødelagt pige. Hun vidste ikke grunden til at de hadede hende, hun var bare overvægtig, det var det eneste, og nu var hun slet ikke overvægtig mere. Hun led voldsomt af anoexi, og spiste stort set aldrig, hun boede ved sin mor

• #11   7. maj 2008 desværre ikke /:

- jeg har billeder af dig og Kesso fra i ørdags under min bruger i et fotoalbum xD

Kommentér på:
S T I L !

Annonce