Helvede tur/retur - hongkong. {{forumTopicSubject}}
Hep heey 8D
- syntes bare lige jeg ville skrive til jer der keder jer og vil se fjernsyn xD
kl. 22.50 kommer der nemlig helvede tur/retur fra hongkong hvis ikke du ved hvad det er, vil jeg lige fortælle om det, kort
det er egentlig noget 'dokumentar' noget. faldt over det en aften da jeg sad og zappede lidt rundt, og har så set det de sidste 3-4 gange fordi det er så spændende xD det handler om nogle mennesker som f.eks. bliver tilbudt en ferie. men tilgengæld siger de at de skal tage en smule narko med hjem igen. det er ikke særlig meget, bare en smule og det hele bliver pakket for dem de skal slet ikk spekulere på noget bare holde ferie, og det er HELT sikkert at de ikke bliver taget for det har de aldrig prøvet før. Så kommer de her mennesker på ferie, og det går sådan set fint indtil de skal have det her narko. sidste gang blev de udstyret med sikkerhedsveste (2 personer) FYLDT med narko i. og så når de skal tilbage bliver de pludselig tjekket og bliver så taget af politiet. og så kommer det væreste, de kommer i fængsel i det land de er i, og deres forhol er VIRKELIG under alt kritik! helt vildt, de bor flere sammen, de kan blive voldtaget når som helst det skulle være, de kan høre når der er nogle der bliver voldtaget, små celler, har ingen mulighed for at komme i kontakt med andre mennesker... ja, det er helt vildt. syntes i skal se det hvis ikke i har andet at lave xD
det kommer på TV2, som sagt kl. 22.50
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
det er ellers ikke så tit at tv programmer fanger mig, andet end disney channel ahahha. men lige den serie er sku ret spændende.. nok også frodi at det er filmet hvor man høre dem snakke og så ser man det så man får et indblik i det hele
mar 2006
jul 2007
Følger: 189 Følgere: 192 Heste: 13 Emner: 20 Svar: 770
...og slet ikke når chancen er så stor for at komme til at sidde og rådne op i et fængsel i et "uland"
jul 2005
Følger: 31 Følgere: 103 Heste: 7 Emner: 185 Svar: 1.586
mar 2006
jul 2007
Følger: 189 Følgere: 192 Heste: 13 Emner: 20 Svar: 770
mar 2006
Helvede tur/retur - hongkong.