{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Buller - sørgelig historie {{forumTopicSubject}}

D. 22 april kom jeg ned og skulle fodre,
Freja og samson stod ude, det undrede sig mig over og gik ind for at se hvad der var sket.
Buller og Sigur står i løsdrift.
Freja og samsons låger vsr åbne og Buller stod og rystede.
Jeg skyndte mig over til Buller, der vrinskede til mig.
Jeg aede ham lidt og fik så en masse blod på min hånd. Først troede jeg han havde blod næse, men så vendte han sit hoved om og hans ene øje hans flænset ud og det blødte ret meget.
Jeg tuede som en sindsyg, og ringede til dyrlægen der måtte bede mig tale roligt.
Buller fulgte mig i røven ud af stalden og jeg sad og nussede ham til dyrlægen kom.
Jeg var så bange for at han havde kvastelser i sit hoved og at han ikke kunne overleve.

"heldigvis" var det kun hans øje der var ødelagt.

Vi fik jo Buller forræret, og havde i stalden aftalt at vi alle gav 25kr til Bullers konto, så han med tiden fik sparet penge op til vaccination. tand raspning, orme kur og ect dyrlæge.

Vi havde jo kun haft buller i lidt over en uge, så der var jo ingen penge sparet sammen. Hvilket der gjorde beslutningen endnu sværere. SKULLE HAN AFLIVES?
Det er jo helt klart den billigeste løsning - men det vil jeg ALDRIG kunne leve med. ALDRIG!!!

Så jeg besluttede mig for at skrive til alle - med hjælp fra line, og samle penge ind til bullers operation og dyrlæge besøg. Dyrlægen lovede at det max ville blive 5000kr.

Jeg blev så enormt positiv overræsket. Alle ville bare hjælpe. 50 -100 - 200 - selv 500kr.... Alt hjælper og selv 25 kr vil gøre en forskel.

Buller blev opereret til middag den 22 april. Og skal bo to dage på dyrehospitalet.

Folk må tro hvad de vil og kalde mig tosse - men Buller SKULLE have en chance!
Flere sagde hvorfor jeg dog ikke aflivede ham når han nu var graits og ikke havde kostet mig noget. Men det ville jeg aldrig kunne gøre. ALDRIG uden at give ham en chance.

Fyns Pony trav og galop klub laver sponsor løb til støtte for Buller's regninger, så han kan bliver rask.
KOM endelig og støt Buller - eller skriv til mig hvis i vil støtte Buller.

I vil altid være i hans eller mit hjerte!

Vi er oppe på 2000kr nu (jeg havde selv 1000kr sparet sammen)

Jeg har sat mine læder ridestøvler til salg , pengene vil gå til buller og har sat nogle af mine sadler til salg...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Buller - sørgelig historie
Kommentér på:
Buller - sørgelig historie

Annonce