{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
232 visninger | Oprettet:

Reagere jeg normalt? - del 2 {{forumTopicSubject}}

Jeg jeg har snakket lidt med Sheila om det.. og har en uddybbelse til jer, som ikke helt forstår min reagtion

Fra: Team MC - Ponyfreak xD ©
Sendt: 18-04-2008 17:14:02
Emne: SV: Reagere jeg unormalt?

Nej, men pigen så på mig som om "Ja det er dig dyrlægen mener" Altså jeg tror ikk det er noget familie, men mere bare en veninde, ikke bedste veninde... Så det må ha været venindes datter... Jeg tænkte bare "FINT! Hvis det skal være sådan!".... Men bare det at jeg har knoklet for at få macuba så ren så muligt, flettet hale vasket hale, vaskede hende i hoved med en engangs klud også får jeg ingen gang lov til at være der, når dyrlægen skulle tjekke ham! Jeg var ked ad det/skuffet og sur! Især på pigen da hun braser ind når jeg står og snakker med Macuba og giver hende gulerødder! Komemr hun "hej putte gøj" Og kysser hende på mulen! og tror det er hende der jer/har part på hende! Der blev jeg sur, har aldrig set hende pigen før? hun havde ride busker på, men der dernede 6 gange om ugen næsten og har aldrig set hende og har været der fra 13-18... Jeg synes jeg blev uretfærdigt behandlet, Heidi havde travlt med at snakke med alle dem som kom for at se ham. Men da de var gået snakkede mig og Heidi og jeg fik lov at longere hende lidt...

--------- Forrige besked ---------
Fra: Ruwena
Sendt: 18-04-2008 17:06:44
Emne: SV: Reagere jeg unormalt?

Hvem var hende pigen i forhold til Heidi? Noget famile eller hvad? Og var det Heidi der bedte dig om at gå?
Jeg ved ikke om jeg sys det er unormalt at reagere sådan, men hvorfor tager du ikke en snak med Heidi og siger til hende hvordan du føler du er blevet behandlet? Så må hun jo tage stilling til om hun sys du har ret eller ikke..
Men kan godt forstå du blev mobset, det var jeg sgu også blevet !

--------- Forrige besked ---------
Fra: Team MC - Ponyfreak xD ©
Sendt: 18-04-2008 16:14:35
Emne: Reagere jeg unormalt?

00:00-01:00 kom en lille kønt, rødt hingste føl til verden! Jeg så det dersværre ikke... Kl 11:00 kom jeg ud til Macuba.. Dyrlægen kom også da Heidi ikke synes ´han diede ordenligt, nogle skulle gå ud min morfar gik. Mig, Heidi og en pige på min alder var der også, en til skulle gå, jeg tænkte, mig? Jeg er hendes part og har haft det siden januar! og har de sidste par uger striglet hende som en gal og igår gjorde jeg hende ekstra fin! Men alligevel blev det mig der skulle gå! FUCK JEG VAR SUR! Ikke på Heidi men på Pigen, hun kender ikke rigtig Macuba! Jeg har knordlet hårdt, for at gøre hende istand! og efter min mening burde det være mig det fik lov til at bliver der og se! Nå men jeg hentede Chico og longerede ham ude på banen.. Nu var dyrlægen der ikke mere, så jeg gik lige forbi med ham, men der vare proppet med mennesker rundt om boksen, jeg synes det var syndt og vaskede Chicos ben og satte ham på fold. der var stadig en masse mennesker, så jeg ordnede strilger, vaksede støvler og gamascher. Nu var næsten alle kørt og jeg gik ind og sagde ordenligt hej til macuba... Jeg gav hende nogle gulerødder og så kom hende pigen bare hen til hende og sagde "Hej putte-gøj" og kyssede hende på mulen! SKRID TÆNKTE JEG BARE! Det er fandme stadig mig der har ordent hende osv. Det gjorde mig ked af det, da det faktisk er mig der kende hende bedre end hende og mig der har part på hende!!! ENDELIG tog hun hjem og jeg fik Macuba og føller for mig selv! smiley Jeg nussede mest med Macuba, da han var meget træt... Men på søndag skal han på fold og der er d et kun MIG, Heidi og min veninde der skal holde øje osv. Det er jeg virkelig glad for efter den behandling jeg følte jeg fik!

Reagere jeg unormalt? Eller hva?

Jeg mener bare at det er mig og Heidi som har første ret til at se på ham og Macuba osv.? Jeg blev sur fordi jeg følte det var uretfærdigt at jeg skulle gå når pigen aldrig er nede på gården og kender dårlig nok Macuba!?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reagere jeg normalt? - del 2
  • #1   18. apr 2008 i skal starte nede fra og læse op! xD

• #2   18. apr 2008 forstår det ikk helt :s

• #3   18. apr 2008 Altså, kender godt følelsen af at man gerne vil have noget for sig selv nogen gange, og tror ikke det er unormalt du reagere sådan! - Men det er jo ikke verdens undergang at du ikke lige må se, selvom du har striglet hesten. smiley

• #4   18. apr 2008 Jeg har part på macuba
    jeg kommer ud og dyrlæge skal tjekke føllet
    så er der nogle der skal gå
    det gør min morfar
    en til skal gå..
    Hende den dumme tøs kigger på mig som om "Ja, det er dig dyrlægen mener!"
    Jeg synes nu det er mig der skulle blive, efter som det er mig det har brug 4 dagen før på at strigle,flette og vakse hale...
    men alligevel bliver det mig det skal gå...
    jeg henter chico og strigler og rider man ude på banen...
    Efter jeg har redet ham, er dyrlægen kørt og jeg går lige forbi med chico og ser om der er nogle.. Der står vildt mange mennesker presset rundt omkring boksen, jeg synes nu det er syndt for hende og sætte chico på fold og ordner strigler, gamasher, og støvler.. Så der der ikke så mange igen, da de hjælper Heidi i stalden...
    Jeg giver Macuba gulerødder og lige pludselig kommer den der tøs "Hej putte-gøj" og kysser hende på mulen, som om jeg er giftig og det er hende der ejer eller har part på hende.. Det gør mig sur! Det er MIG der har ordnet hende, har part på hende og bruger 6 dage om ugen på hende! IKKE hende! Jeg har aldrig set hende i de 4 måneder jeg har været der! Hun har ridebusker på, så hun må sguda have set et føl/hest før? Jeg følte bare hun tog "min hest" fra mig!

• #5   18. apr 2008 Og jeg som læste det oppefra og ned xD ..

• #6   18. apr 2008 BettMett: Nej men jeg har et specilet forhold til hende 6 dage om ugen bruger jeg på hende! hun tag noget, som jeg føler jeg har ret til at have... Hun kommer 1 gang og tror det er hende der ejer hende og kender hende

• #7   18. apr 2008 hm forstår dig godt!
    - hvis hun bliver ved når hun kommer næste gang, så giver du bare hende blikket tilbage, og viser at der er dig der kender hesten og stedet og hun bare skal fise af!
    Du har sq knoklet for den hest, hun skal ikke bare komme og tro hun kan tage æren!

og snak med hende der heide om hvem pigen er!
    find ud af noget, sig du føler dig dårligt behandlet!

• #8   18. apr 2008 Jeg synes du skal tage en snak med hende om det, i stedet for at sidde og beklage dig.. gør noget ved det! smiley

• #9   18. apr 2008 Jeg tror det var fordi at hende tøssen var datter af en dame, som måske er heidis veninde, men alligevel! Det er mig der har part! Jeg burde da have ret til at se da dyrlægen var der!?

• #10   18. apr 2008 Jeg vil bare ud med det! Men hvis hende pigen kommer igen, så giver jeg hende øjnene og spørg hvordan hun kender Macuba!? HUN SKAL BARE HAVE SIG ET PAR PÅ KASSEN! Hahah xD

Kommentér på:
Reagere jeg normalt? - del 2

Annonce