Nu gider jeg slet ikke at ride. -.- {{forumTopicSubject}}
Min reseve mor spurgte om jeg ville ud at ride på hende fjordhest Lukas som er min elskede lille pony selvfølgelig ville jeg det for jeg elsker at ride ham. nå men så skulle jeg ud at fange ham.vi har kun tre heste på gården så jeg skulle tage dem alle tre ind. selvfølgelig var det da ikke noget problem. da jeg så kom ned for at hente dem løb de om tilbage til stalden. syntes det var fint så gik jeg tilbage og havde dem faktisk helt fanget og døren var åben så de kunne komme ind så lige da de skulle til at løbe ind kommer min reseve mor:" Ej Line det dur ikke laf dem løbe forbi dig Selita kan ikke holde til det der. (Fordi hun stod og pustede fordi hun er er vant til at løbe. så måtte jeg jo gøre det. men fuck jeg er sur. helt seriæst havde lige fnaget dem så fordi hende lille hest så og puster lidt skal jeg lade dem løbe igen og det var ikke engang den jeg skulle ride. den skulle stå i sin boks og æde.
så nu gider jeg ikke ride for gider ikke fange dem igen.
Sorry skulle ud med det. er bare så træt af hende. hun sgade til min mor da vi kom ind at jeg slet ikke kunne fange dem og de hele tiden løb forbi mig. og de var slet ikke løbet forbi mig kun da de løb op til stalden. Hader hende sku næsten
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
sep 2007
Følger: 64 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 1.448
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 1.583
også lad hende sejle i hendes egen sø :b
dec 2006
Følger: 109 Følgere: 109 Heste: 1 Emner: 416 Svar: 3.252
Nu gider jeg slet ikke at ride. -.-