{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Argh! -Byd velkommen.. {{forumTopicSubject}}

Jeg kan blive så irriteret når heste med 2 billeder, ingen tekst eller hvor det tydeligt står solgt ved, bliver stemt ind.
Hvad skal vi med regler og retningslinjer når ingen gider at overholde dem alligevel?
Og en ting der irriterer mig endnu mere er når de samme folk byder ALLE velkomne, uanset om de overholder regler eller om de er fake eller om der kun er et billed og det er så utydeligt at du umuligt kan se om det er en gris eller en hest... og så bagefter skriver "alle er velkomne, kig forbi min??"
Har før haft diskution om alle virkelig er velkomne? (hvilket ALL E i bund og grund ikke er, ellers ville der ikke være regler..
Og folk som bliver ved med at byde velkommen selvom hesten er fake og det er skrevet, eller når der bliver skrevet at den ikke overholder reglerne og bliver alligevel stemt ind...
Hvad fanden skal vi så med reglerne hvis folk er ligeglade??!
Men er jeg den eneste der har det sådan?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh! -Byd velkommen..
  • #1   12. apr 2008 . nej du er bestemt ikke den eneste !
    jeg synes det skulle være sådan at man slet ikke skulle kunne oprette annoncen før der er 5 billeder , da dette her jo er et galleri ?

• #2   12. apr 2008 jeg synts også det er for dårligt!!
    hvis man ikke har gode billede/nok så må man jo vente til man får det!

• #3   12. apr 2008 er helt enig!
    Har også skrevet et forslag til big admin netop omkring dette... men har indtil nu ikke fået nået svar...
    -Vil i princippet også gerne frivilligt melde mig til at skulle sidde og bedømme udfra regler om folk må stemmes ind eller ej (slags HA), men så kommer diskussionen omkring hvem der så er egnet til det? -Hvorfor er min mening rigtig i forholdt til andres? OSv osv osv osv

• #4   12. apr 2008 jeg hader dem der byder velkommen uanset hvad... ARGH!
    Også kan jeg se at en pony lige er kommet ind og der står den er solgt...
    Der står klart og tydeligt at dn ikke må være solgt ved oprettelse... HVORFOR STEMMER FOLK DEN SÅ IND?!?
    Ihh jeg bliver så irriteret... er på grænsen til bare snart at være ligeglad og konsekvent bare stemme alle ud uanset hvor gode billeder osv der er.

• #5   12. apr 2008 . der var også engang 2 piger der havde klædt sig ud som heste , og der var der også nogle der bød velkommen ?
    hallo?

• #6   12. apr 2008 kæft hvor åndsvagt!

• #7   12. apr 2008 ja det er præcis sådanne personer jeg snakker om... og det irriterer mig grænseløst at der bare er nogen der skal skide på reglerne og ødelægge hg ligeså stille...

• #8   12. apr 2008 ja tak!

• #9   12. apr 2008 . det er bare sørgeligt at der er nogen der skal ødelægge det for andre ;/

• #10   12. apr 2008 Der var et super eksempel på det tidligere idag, hvor en eller anden direkte idiot havde lagt billeder ind af en FLODHEST og skrevet nogle meget megte uapssende - uegtnet for børn - ting i profilen og der var død og pine nogen der bød den velkommen!!!!!! Så er det jeg bare tænker "HVAD KER DER FOR FOLK!!!!!"

Jeg er helt enig med dig..!

• #11   13. apr 2008 problemet er bare at der bliver forsøgt 100-vis af heste i løbet af en dag og d er kun nogle stykker... desuden har de så mange andre ting at skulle og hvis der fx kun er 1 admin der har tid hele den dag så kan der hurtigt ligge mange hest og vente på at blive accepteret eller afvist...
    Og hvis skulle lave et helt job til dem der skal byde velkommen eller afvise, hvordan vurderer vi så hvem der er egnet? (melder mig gerne frivilligt, men hvorfor lige mig istedet for alle andre?)
    Oh hvordan kan vi være sikker på at det ikke er nogen der sidder og byder velkommen fordi de kender hesten eller fordi brugerene "bestikker" den eller hvordan kan vi være sikker på at den der skal byde velkommen ikke er en af de personer der bar byder velkommen uanset hvad?

• #12   13. apr 2008 synes det er så skide ærgerligt og har diskuteret med nogen om man kunne lave en slags "ha'er" som kun stod for at byde velkommen , fx er der 20 af dem og minimum 10 skal byde velkommen og så kan de fx diskutere om den skal stemmes ind eller ej? -Hvad ved jeg?
    Der burde være en anden og smartere måde at gøre det på for jg er ved at være SÅ træt af de der (nu generealiserer jeg og det undskylder jeg på forhånd) små 12 årige tøser der siger at ALLE er velkommen... og i øvrigt din hest er pisse flot -kigger du ikke lige forbi min med en bedømmelse og stemmer i min udfordring?
    ARGH!
    -Eller skal vi efterhånanden bare opgive helt?

Kommentér på:
Argh! -Byd velkommen..

Annonce