Argh! -Byd velkommen.. {{forumTopicSubject}}
Jeg kan blive så irriteret når heste med 2 billeder, ingen tekst eller hvor det tydeligt står solgt ved, bliver stemt ind.
Hvad skal vi med regler og retningslinjer når ingen gider at overholde dem alligevel?
Og en ting der irriterer mig endnu mere er når de samme folk byder ALLE velkomne, uanset om de overholder regler eller om de er fake eller om der kun er et billed og det er så utydeligt at du umuligt kan se om det er en gris eller en hest... og så bagefter skriver "alle er velkomne, kig forbi min??"
Har før haft diskution om alle virkelig er velkomne? (hvilket ALL E i bund og grund ikke er, ellers ville der ikke være regler..
Og folk som bliver ved med at byde velkommen selvom hesten er fake og det er skrevet, eller når der bliver skrevet at den ikke overholder reglerne og bliver alligevel stemt ind...
Hvad fanden skal vi så med reglerne hvis folk er ligeglade??!
Men er jeg den eneste der har det sådan?
jul 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 1.051
jeg synes det skulle være sådan at man slet ikke skulle kunne oprette annoncen før der er 5 billeder , da dette her jo er et galleri ?
nov 2006
Følger: 71 Følgere: 59 Heste: 2 Emner: 276 Svar: 1.477
hvis man ikke har gode billede/nok så må man jo vente til man får det!
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 441
Har også skrevet et forslag til big admin netop omkring dette... men har indtil nu ikke fået nået svar...
-Vil i princippet også gerne frivilligt melde mig til at skulle sidde og bedømme udfra regler om folk må stemmes ind eller ej (slags HA), men så kommer diskussionen omkring hvem der så er egnet til det? -Hvorfor er min mening rigtig i forholdt til andres? OSv osv osv osv
maj 2007
Også kan jeg se at en pony lige er kommet ind og der står den er solgt...
Der står klart og tydeligt at dn ikke må være solgt ved oprettelse... HVORFOR STEMMER FOLK DEN SÅ IND?!?
Ihh jeg bliver så irriteret... er på grænsen til bare snart at være ligeglad og konsekvent bare stemme alle ud uanset hvor gode billeder osv der er.
jul 2007
hallo?
nov 2006
maj 2007
nov 2006
jul 2007
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 162 Svar: 1.362
Jeg er helt enig med dig..!
maj 2007
Og hvis skulle lave et helt job til dem der skal byde velkommen eller afvise, hvordan vurderer vi så hvem der er egnet? (melder mig gerne frivilligt, men hvorfor lige mig istedet for alle andre?)
Oh hvordan kan vi være sikker på at det ikke er nogen der sidder og byder velkommen fordi de kender hesten eller fordi brugerene "bestikker" den eller hvordan kan vi være sikker på at den der skal byde velkommen ikke er en af de personer der bar byder velkommen uanset hvad?
maj 2007
Der burde være en anden og smartere måde at gøre det på for jg er ved at være SÅ træt af de der (nu generealiserer jeg og det undskylder jeg på forhånd) små 12 årige tøser der siger at ALLE er velkommen... og i øvrigt din hest er pisse flot -kigger du ikke lige forbi min med en bedømmelse og stemmer i min udfordring?
ARGH!
-Eller skal vi efterhånanden bare opgive helt?
Argh! -Byd velkommen..