{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
264 visninger | Oprettet:

tror det bliver en god weekend :D .. {{forumTopicSubject}}

ja, eller det håber jeg ;D
idag startede vi jo med skole og den var ikke så slem udover at jeg klagede mig ekstreeemt i idræt, fordi vi skulle spilel volleyball xD og så havde jeg intet fået at spise, og var total nulstillet for kræfter öö ..
og havde vikar i tysk = lave intet ..
og i historie så vi det sidste af " pearl harbor" - jeg var lige ved at tude ;( ..
og dansk skal vi kommentere et læserbrev = stil -.-
og matematik fik jeg i smug lavet min aflevering som vi først skal aflevere om 14 dage xD ..

og jeg kom hjem og fik pakekt reklamer og tog på rideskolen... nedturen var dog at Lucas og jeg var ikke liiiige et team idag xD .. så har jeg ellers hygget på rideskolen, og min bedstemor skulle hente mig og tilbød at køre mig rundt med reklamerne i regnvejr :-*
40 min tog det og så et bad xD
det var min dag xD

og så skal weekenden ellers være :
Lørdag - 7:45 frisør
8:30 kursus på nyt arbejde - YES XD
16:15 henter min bedstemor mig og jeg skal skynde mig i bad og ha noget at spise .
17:00- 17:30 - kører hen til Anne xD
19:30 ca - til førfest.
21:00 - bus på vej til bal ca ööö ..
og så er jeg hjemme ca kl.2 xD

søndag - se hvordan jeg har det og så ned til Lucas xDD..

fuck jeg stener.. hvad laver i , og hvordan tror i , jeres weekend bliver smiley ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tror det bliver en god weekend :D ..
  • #1   11. apr 2008 <b>Nice weekend!:b og sød bedstemor du har!xD</b>

<i> Jeg sidder bare og overvejer at gå i seng for skal nå meget imorgen! s: og søndag skal jeg konfimeres?s:</i>

• #2   11. apr 2008 okay. fin skoledag..havde en veninde med hjemme idag i tre timer ca. og så tog jeg på skovly og fik undervisning på en hest der hedder Quick Latin som ikke er min men en jeg låner af min venindes mor mens jeg ik selv har hest. og så angora by night for 1 time og tyve min siden. fik et godt grin:D nu sidder jeg på HG. imorgen skal jeg måske ud at se på HEST ja en hest k.9 o.O..så skal køre kl.7..men det er os kun måske. så skal jeg lidt på skovly og så skal jeg sove med den veninde hvis mor jeg havde lånt hest af ..blir hygge..og søndag skal jeg vist bar igen på skovly tror´jeg..eller kigge hest..(:

• #3   11. apr 2008 Lækkert : )

I morgen aften får jeg en ven på besøg. Og ellers skal dagen bare gå med at hygge rundt herhjemme.

• #4   11. apr 2008 ' Skal ride opvisning i Tønder begge dage, ellers så skal jeg bare slappe af, & ride de andre heste (:

• #5   11. apr 2008 Line - nej, ham klarer en veninde for mig smiley
    hun får noget arbejde når hun skal ride ham xD

• #6   11. apr 2008 Lørdag.
    Op kl 07.30
    være ude ved hesten kl 08.00 og lukke ud
    så hjem igen ud til reseve mor kl 09.30 og så kede mig til kl 16.00 ud til hestene lukke dem ind.
    og så hjem
    søndag.
    kede kede kede kede kede kede og atter KEDE

Kommentér på:
tror det bliver en god weekend :D ..

Annonce