arrrr gider ikke være syg mere..... {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
ja som overskriften lyder så gider jeg sku ikke være syg mere´.... men kan man også være mere uheldig???
i onsdags da jeg var oppe ved hypperne skulle jeg have et par bunder halm så jeg stillet mig og tog fat i en og drejede mig i kroppen for at smide den bag over den første og anden gik det godt ved men ved den 3, der knækket det lige i mit knæ og jeg veldtet om ;o( så nu rander jeg rundt med et forstuet knæ (har ikke været ved læge eller noget men ved at det er forstuet for det samme skete for et halvt år siden bare på en trampolin hvor jeg fik skindepå og krykker) denne gang er det bare ikke så slemt heldigvis... og oveni ligger jeg så at snotter helt vildt og hoster som en gal og fryser som en lille hund og ligger ellers med dyne på og det hele,,,,, arrr gider bare ikke og ligge syg.....
ja sorry mit sure opstød men nu gik det lige så godt med mig og Tamra når vi red og ja nu liger jeg så på sofaen med benet oppe og snotter,,,,, kan man være mere uheldig på en gang.... (men har godt nok været på arbejde både torsdag og fredag,,,,,)
dec 2007
Følger: 92 Følgere: 79 Heste: 6 Emner: 224 Svar: 4.008
jul 2007
Følger: 29 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 28 Svar: 352
Mega nedern !!
Men god bedring =)
maj 2006
Følger: 42 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 169 Svar: 799
arrrr gider ikke være syg mere.....