287 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Nu skal jeg have muskler!! XD Nu skal jeg have muskler!! XD

Jeps, som nogle af jer nok ved har jeg besluttet mig for at tage på og få nogle tykkere ben. Jeg er simpelhten blevet træt af at blive kommenteret på det hele tiden, og træt af at mine ben er så tynde som de faktisk er. Så jeg snakkede med min bror, som er fitness instruktør. Og han havde så en hel kasse med div. shakes, en masse forskellige bar osv. med til mig. Nu har vi så lige snakket om hvordan jeg skal tage det. Og han fortalte mig faktisk noget ret klogt, som jeg forstod..
I ved, når man ser film med en der f.eks. ligger på hospitalet og er ved at dø. Så ser man den der skærm, med nogle "striber" der går op og ned og følger hjertets rytme eller sådan noget smiley Sådan er det når man spiser. Man tanker op, når man spiser, og så forbrænder man det. Men! Man må ikke tanke op, og køre helt ned igen så man intet energi har. For hvad sker der når man ikke har mere nergi? Så falder man om. Derfor skal man spise rigeligt med div. kød osv. og da jeg ikke spiser særlig meget kød på jeg jo få flere proteiner på den her måde. Så er der mange folk der siger, når jeg fortæller at jeg gerne vil tage på "du skal bare æde en masse!!!" - Nej, det skal man ikke. Man skal spise mange gange, men ikke en hel tallerken altså. Men mange gange, og så istedet for rugbrød osv. i skolen så skal man have noget pasta, kylling, ris, and you name it, med. Det er faktisk ret spændende smiley
- Nå, men jeg skal så drikke sådan en shake efter hvert store måltid. Det vil sige, når jeg har spist morgenmad og er kommet i skole. For når jeg er kommet over på skolen, har jeg jo allerede forbrændt alt morgenmaden, så der skal tankes op igen. Og så efter frokost, og så efter aftensmad. Og en bar under ridningen. Ret smart hva? Fik lige lyst til at skrive det smiley
- Så må vi se om der kommer nogle ændringer i vægten =)!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu skal jeg have muskler!! XD
Kommentér på:
Nu skal jeg have muskler!! XD

Annonce