Nu skal jeg have muskler!! XD Nu skal jeg have muskler!! XD
Jeps, som nogle af jer nok ved har jeg besluttet mig for at tage på og få nogle tykkere ben. Jeg er simpelhten blevet træt af at blive kommenteret på det hele tiden, og træt af at mine ben er så tynde som de faktisk er. Så jeg snakkede med min bror, som er fitness instruktør. Og han havde så en hel kasse med div. shakes, en masse forskellige bar osv. med til mig. Nu har vi så lige snakket om hvordan jeg skal tage det. Og han fortalte mig faktisk noget ret klogt, som jeg forstod..
I ved, når man ser film med en der f.eks. ligger på hospitalet og er ved at dø. Så ser man den der skærm, med nogle "striber" der går op og ned og følger hjertets rytme eller sådan noget Sådan er det når man spiser. Man tanker op, når man spiser, og så forbrænder man det. Men! Man må ikke tanke op, og køre helt ned igen så man intet energi har. For hvad sker der når man ikke har mere nergi? Så falder man om. Derfor skal man spise rigeligt med div. kød osv. og da jeg ikke spiser særlig meget kød på jeg jo få flere proteiner på den her måde. Så er der mange folk der siger, når jeg fortæller at jeg gerne vil tage på "du skal bare æde en masse!!!" - Nej, det skal man ikke. Man skal spise mange gange, men ikke en hel tallerken altså. Men mange gange, og så istedet for rugbrød osv. i skolen så skal man have noget pasta, kylling, ris, and you name it, med. Det er faktisk ret spændende
- Nå, men jeg skal så drikke sådan en shake efter hvert store måltid. Det vil sige, når jeg har spist morgenmad og er kommet i skole. For når jeg er kommet over på skolen, har jeg jo allerede forbrændt alt morgenmaden, så der skal tankes op igen. Og så efter frokost, og så efter aftensmad. Og en bar under ridningen. Ret smart hva? Fik lige lyst til at skrive det
- Så må vi se om der kommer nogle ændringer i vægten =)!
mar 2006
Følger: 124 Følgere: 125 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.475
maj 2006
Følger: 86 Følgere: 122 Heste: 2 Emner: 1.006 Svar: 4.688
ville hellere have tynde ben, som dine måske er, end mine fede ben O.o!
mar 2006
Nej, hellere dine ben end mine! ;O
mar 2006
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 80 Svar: 2.035
Det lyder som et større projekt!
Hehe, jeg får også super afmålt mad, for min mor er sygeplejerske med et eller andet speciale i ernæring (;
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.982
Held og lykke ;D
mar 2006
- haha christina okay!
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 45 Heste: 1 Emner: 106 Svar: 2.038
mar 2006
jul 2007
Følger: 53 Følgere: 59 Heste: 14 Emner: 321 Svar: 1.019
syntes jeg selv..men har tabt mig hellere normal vægt end fed eller for tynd
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Heste: 4 Emner: 144 Svar: 1.615
Nu har jeg besluttet at gå på Atkins kur. Så ingen Kartofler, pasta, ris, brød ( også rugbrød ) eller noget med for mange kulhyrater i.
Hvis man absolut skal spise kulhydrater, må der MAKS. være 20 g.
Det er lidt trist, men skal i form til den nye pony. Begynder at løbetræne fra idag af.
Plejer altid at tabe mig 10 kg. når jeg begynder at ride, såå glæder mig
Nu skal jeg have muskler!! XD