{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Han tror han er så klog ! (heste/dyr) {{forumTopicSubject}}

ARG! Haha, men ja! "Han" er min <b>morfar</b>! :S
- I kan vel være ligeglade, og er det nok os xD Men! Jeg er godt træt af det, og nu kommer det til dem som er nysgerrige!

Hold KÆFT mand, hvor kan jeg blive tossed' nogle gange! Min morfar tror han er SÅ klog på dyr, og i virkeligheden er han det modsatte!

1. ALLERFØRSTE gang, at jeg skulle have undervisning satte han hovedtøj på hesten jeg skulle ride?! :S Det er da meget sødt. Men .. Når det er allerførste gang man rigtig skal have undervisning, så vil man sQda gerne selv? Anyway xD .. Det er ikke slemt! Men .....

2! Når min søster har hendes hvalp med, så holder han den SÅ stramt indtil sig så den SERIØST bogstaveligt, ikke kan røre sig! For han vil "have den til at slappe af", når den bliver glad for at se min mormor og morfar.

3. Jeg red en islænder vallak (før jeg fik Oddi) som VIRKELIG har en vilje som siger spar 5. Han er en meget specielt hest! Hård i munden og vil bare gerne LØBE! Da jeg fortæller min morfar om det er hans kommentar:

<b>Du skal bare hive ham i mundtøjet! han skal vide hvem der bestemmer!!!</b> (ALDRIG OM JEG VIL! OG UNDSKYLD, MEN JEG BLEV FANDME GAL OVER DEN KOMMENTAR!) :S

4. I går hentede han mig fra Oddi, og jeg skulle smøre nogle sår han har efter leg. Han bakker så (ja, jeg har lært ham, at bakke med mig, når vi træner fra jorden, så det misforstod han! Jeg havde nemlig lige givet ham en godbid, så han troede jo, at vi var igang med træningen.) Så tager han mit træktov og holder det om halsen på Oddi !!! Og det så .. Ikke .. løst ud!

Jeg aner ikke hvad jeg skal sige til ham, og jeg bliver virkelig gal over det !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han tror han er så klog ! (heste/dyr)
Kommentér på:
Han tror han er så klog ! (heste/dyr)

Annonce