12. aug 2007 Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.106
lucky blev angrebet :( (min hund) {{forumTopicSubject}}
i aftes da jeg var på vej hjem med lucky.. kom vi forbi en chiauau (staves). som stod løs og alene på gaden... den begyndte at knurre og gå at lucky, selvom den kun er en tredje del af hendes strørelse... men lucky overgav sig bare og lagde sig på ryggen med halen imellem bene.
selv prøvede jeg at få lucky op og stå igen uden at stresse nogle af hundene. så jeg kunne gå stille og roligt over på den anden side af gaden og den lille hund kunne rase af alene.
Men sådan gik det ikke... det lille kræ sprang imod lucky og bed hende lige på snuden (heldigvis gik der ikke hul på lucky) men hun hylede jo op og løb om bag mig og så gansk forskrækket ud.
Heldigvis havde hundens ejer hørt spetaklet inde fra huset, og kom styrtende og råbte at jeg ikke måtte få min hund til at bide hendes.
jeg forklarede hende hvad der var sket. og hun kiggede på og sagde, det plejer han aldrig at gøre.
og uanset hvad jeg sagde ville hun ikek tro på at det var hendes hund der bed min og ikke omvendt... og stakkels lucky var et nervrag hele vejen hjem og veg ikke fra min side af.
jeg har ikke noget imod chiuaua, men en hidsig chi der går løs og bider min hund øv. havde lyst til at trampe på den. men det ville nok ikke gøre situationen bedre
mar 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 367 Svar: 3.196
EJ!
- Blev du ikke bange? Ö
sep 2007
Følger: 59 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 289 Svar: 3.652
dec 2007
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 163 Svar: 665
lucky blev angrebet :( (min hund)