{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
308 visninger | Oprettet:

er der nogen der vil hjælpe mig? {{forumTopicSubject}}

hey hg...

i fredags fik jeg at vide, at X havde slået et kuld nyfødte killinger ihjel. jeg ville ikke vide hvor mange der var eller noget, for så ville jeg få et personligt forhold til dem, og ville blive ked af det.
lørdag gik jeg så over i deres stald (jeg har altid adgang, da min kalv er derovre og så er det mine svogrer og svigermor der har gården - en hobbyejendom ) med en pakke p-piller i lommen og noget dåsemad, som kunne lokke de mest vilde til...

tre killinger fra sidste år, samt moderen til de aflivede killinger fik en p-pille, og jeg har planer om, at alle de andre hunkatte, som højst sandsynligt er drægtige på nuværende tidspunkt skal have p-piller. Jeg kan desværre ikke forlange, at killingerne ikke bliver slået ihjel, men jeg kan give dem p-piller så de ikke kommer i løbetid...

nu er det så jeg spørger, om der er nogen der vil hjælpe mig med mit formål... med evt at støtte økonomisk (jeg er på SU, og hvis 10-20 hunkatte skal have en pille en gang om ugen, så løber det jo nemt op økonomisk) eller sende en pakke piller eller lign, eller hvad I nu kunne finde på... det er kun fantasien der sætter grænser...

jeg kan bare ikke med min gode samvittighed være vidne til at de små liv bliver slået ihjel, samtidig med at det slider på de stakkels hunkatte at være drægtige...

derfor vil jeg meget gerne have noget hjælp...

og de vil ikke neutralisere hverken hankatte eller hunkatte, og jeg vil ikke have, at de slår de voksne katte ihjel, for jeg har et forhold til stort set alle kattene... og ville allerhelst tage dem hjem allesammen, men det duer jo ikke, når der er over 20-30 katte...

please... vær sød at hjælpe mig...

på forhånd mange tusind tak...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er der nogen der vil hjælpe mig?
Kommentér på:
er der nogen der vil hjælpe mig?

Annonce