{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.696 visninger | Oprettet:

Så sjove aprilsnar! Med lærene også :P {{forumTopicSubject}}

Idag lavede jeg 3 aprilsnar 1 med lærer og de 2 andre med forældre

1 aprilsnar med fysisk lærer som mig og min veninder "hader": Vi lavede en forfalskning af vores forældres skrift og underskrift til vores fysisk lærer på brevet stod der : Kære Søren. Vi trækker vores børn ud af din undervisning og får hjemmeundervisning, da vi synes du ik er god nok. med øjeblikkelig virkning !
vh.han blev sur da han så os og rejste sig op fra stolen hvor han sad og med en pind" i hånden. :PP

2 aprilsnar var med min far som er landmand: "hej far(jeg ringer til ham) dlg(hans foder centre) har "fejlringet" til mig og sagde at jeg skulle sige dette til dig: de kom til at blande ukoncentrede katte foder i din kofoder. da det lignede hinanden og der var gået hul på en silo. og de vil sende flere liter afføringsmidle til kørene :PP han sagde bare hvad fanden er det for noget pis! Og så skreg jeg ARPILSNAR!!! og han grinte

3 aprilsnar var med min mor: jeg fik min lære til at skrive en anden karakter på min stil jeg lige har fået tilbage. hun skrev 2 (svare til 6 ) og så skrev hun som kommentar til stilen "sikke noget bras " den falske karaketr stod foran og den rigtige bagpå. da hun læste den igennem igen, så hun jo den rigtige karakter til sidst :PP og jeg sagde APRILSNAR til hende :PP

andre der har lavet en skide skæg aprilsnar? ps( min fysiklærer ved det ik enddu først imorgen)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så sjove aprilsnar! Med lærene også :P
  • #1   1. apr 2008 *** fysik****

• #2   1. apr 2008 nope har ikke lavet nogen smiley

har fødselsdag ( 18 år )så INGEN kan lave noget med mig, da jeg jo ikke glemmer hvilken dag det er smiley hehe men har haft en super fed dag med hyppen på udendørsbanen i fuld solskin... smiley

• #3   1. apr 2008 haha XD jah oka. . . synes også det er mærkeligt at de alle hoppede på den!

hygge smiley

• #4   1. apr 2008 Hahahahahaha ej den var ond den med din fysiklærer :b

• #5   1. apr 2008 vi lavede også de fedeste aprilsnar med vores faglærere. vi havde Biologi i de første timer, hvor vi lavede én med en bille, og i fysik bagefter lavede vi også en virkelig nice. smiley jeg elsker bare d. 1. april ! smiley

• #6   1. apr 2008 Hahah xD
    Min eks slog faktisk op første april for cirka 2 år siden. og det var IKKE en aprilsnar :b

• #7   1. apr 2008 hvorfor sad fysiklæreren med en pind i hånden ? smiley ellers en rigtig nice aprilsnar !! den med din far var squ også nice. den tror jeg at jeg vil lave på far næste år. d;

min storebror fik sin kammerat til at ringe sidste år og sige at Søren altså var blevet anholdt til en fodboldkamp fordi han havde slået en betjent. Søren var endnu ikke ved bevidsthed, men de ville afhøre ham i aften. efter det fortalte han så at Søren også var på stoffer, og forresten også handlede med stoffer. Mor var bare totalt ude af den, men han fortsatte.. Han fortalte så lidt videre om det med anholdelsen, og det var ikke udelukket, da min storebror tit tager til fodboldkampe, og selvfølgelig får lidt at drikke med vennerne. Han kørte lidt videre i det med stofferne indtil han til sidst sagde:
    -Ved du egentlig hvad dag det er i dag? Mor svarede den ugedag vi havde, og så sagde han så:
    -Nej nej, datoen?
    Mor: d. 1. april.., din idiot ! Må jeg godt snakke med søren ? smiley
    Mor fik søren i røret, og Søren var bare ved at dø af grin. mor kunne jo heller ikke lade være at grine, og Søren sagde så:
    -Det var så den fjerde vi lavede den på, nu mangler vi bare Peters mor. smiley
    Han fortalte så også at mors havde været én af de værre. smiley

• #8   1. apr 2008 jeg har også fødselsdag ! bliver 14 år

• #9   2. apr 2008 han er bre skør derfor havde han "pind" / pegepind. .

Kommentér på:
Så sjove aprilsnar! Med lærene også :P

Annonce