{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Historie:-) {{forumTopicSubject}}

Sine kiggede ud af sit vindue. Der var meget travlt nede på gårdspladsen. Hun så sin far trække den unge fuldblod Runner ind. På stutteri Black Eyes blev der avlet Fuldblod, Oldenborger og Dansk varmblod.
Den 17-årige Sine lige flyttet til gården. Hendes far havde arvet den af en ukendt onkel. Før de var flyttet hertil havde de boet på sjælland. Nu boede de i Jylland. Hun havde svært ved at falde til. Godt nok var der en masse søde heste, men det havde også betydet hun måtte forlade sine gode veninder og sin ekskæreste Jacob. De havde slået op inden hun rejste så de kunne ”begynde på en frisk” som Jacob havde sagt, men alligevel savnede hun ham. Men hun havde sin allerbedste ven med sig, Tasja. Hendes DV hoppe var 7 år gammel og en meget lovende dressur hest. Sine gik ned til sin mor i køkkenet. Hun fandt hende foroverbøjet over nogle parpier. ”Regnskab?” Helle rejste sig med et sæt. ”Ja! Jeg skal ordne nogle papirer omkring huset også videre,” ”men hvorfor blev vi ikke bare boende?” spurgte Sine sin mor. ”Der var gode ridemuligheder, og masser af plads til hestene. Hvis du vil noget med din hest så har du sgu brug for et ridehus at træne i!” ”Ja ja,” Sine sukkede. ”Skat, jeg ved godt du savner det gamle hus, og veninderne, men du får nye venner.. Og hvem ved? Vi ansætter en ny stald dreng, 17 år. Han går på dit nye gymnasium! Han skal bo med sine forældre i det store gæstehus. Stefan hedder han vist..” Sine havde ikke hørt om ham før. ”Nå, gør dig nu klar til skolen. Vi kører om en halv time!”

*

De holdte uden foran skolen. Sine var allerede i bedre humør. Hun så en dreng stående op af muren. Han var solbrændt og havde sort hår. Hans øjne var nøddebrune. Man kunne se på ham, han var den populære på skolen. En hel flok af piger stod omkring ham. ”Selvfølgelig er den første jeg ser, okay pæn dreng.. Ser ret sød ud.” Helle afbrød Sines tanker. ”Der er Stefan!” Og henviste til drengen. ”ok.. Vi ses mor!” Stefan så ud til at genkende bilen for han lirkede sig ud af sin fanklub og vinkede til Helle. Han så på Sine og smilede. Sine mærkede sine knæ blive til gele. ”Er du Helles datter?” Han smilede sit bedste smil, det var Sine sikker på. Hun spillede cool. ”Ja det er jeg!” Hun smilede til Stefan. ”Nå men jeg hedder Stefan, og jeg skal,” Stefan blev afbrudt af en af hans veninder. De så ud til at være kærester. ”Kommer du?” ”Ja!” Råbte han tilbage. ”Nå men vi ses ikke? Hej!” Og der stod Sine og måbede. Hvorfor regnede hun ikke selv ud at en pæn fyr havde en kæreste? Hun gik op til skoleinspektøren. Hun blev vist ned i sin klasse. Den eneste ledige plads var ved siden af Stefan.

Fortsættes?

Så har jeg også en ide til en gruppe, da jeg har set at der er nogle der skriver små noveller, ideer til bøger og sådan noget. Kunne man ikke lave en gruppe hvor man kunne sætte sådan nogle som den her ind, eller en anden stil fantasy mm. også skulle de andre medlemmer give respons?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Historie:-)
Kommentér på:
Historie:-)

Annonce