{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Merete N
Merete N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Vind Gavekort og hjælp bachelor stud. {{forumTopicSubject}}

Jeg studerer erhvervs økonomi på 3. år nu, og skal derfor i gang med min bachelor. Jeg skriver i faget Entrepreneurship som omhandler opstart af nye virksomheder og forretningsområder.
Jeg samarbejder i den forbindelse med en PHD studerende på det landbrugsvidenskabelige fakultet samt Dansk Landbrugsrådgivning om et produkt til detektering af mug i ensilage og wrap. Projektet er ikke teoretisk, der er allerede produceret adskillige prototyper og fundet investorer.
Min del af projektet går ud på at skrive en forretningsplan for salg af dette produkt. Denne forretningsplan vil samtidig udgøre mit bachelor projekt…
Til denne forretningsplan skal jeg lave en markedsundersøgelse, hvorfor jeg vil bede alle der fodrer/har fodret med wrap om at besvare et spørgeskema. Du behøver ikke at være hesteejer eller fodermester, hvis blot du har medvirket til fodring med wrap eller har/passer en hest der fodres/har været fodret med wrap.
Som tak for jeres indsats trækkes der lod om et gavekort på 500 kr. til gavekortet.dk (der kan indløses til mere end 100 forskellige butikker i alle genre) blandt alle deltagerne. Besvarelse vil tage 10-15 min.
For at udfylde spørgeskemaet klik på følgende link:
www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=C3wqNeX_2bLN...DObg_3d_3d

På forhånd tak…

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vind Gavekort og hjælp bachelor stud.
Kommentér på:
Vind Gavekort og hjælp bachelor stud.

Annonce