Suuper mærkelig drøm xD {{forumTopicSubject}}
Jeg drømte at hjemme i min stue stod en mand ude fra FRRK og snakkede. Så ville han ikke give min veninde noget slik, så hun slog ham ihjel og puttede ham ned i en taske og ind i vores barskab. Så gik jeg ud på vejen, der var ham manden fra huset på christianshavn, ved at vaske Michaels nye scooter. Så jeg spurgte om jeg måtte prøve den, det skulle jeg spørge Michael om, men det troede han ikke jeg måtte. Så kørte han lidt ned af vejen og op igen. Lige pludselig sad jeg ved et bord, sammen med nogle damer. Vi kunne se ind af vinduet ind til vores stue. Der stod To af de skuespillere fra min bedste vens bryllup og kyssede. Så lige pludselig spurgte damen: Hvor er Michael? Også sagde jeg at JEG havde slået ham ihjel, for at dække over min veninde. I det samme kom min veninde med en kææmpe stor friis taske. Så spørger damen om det er Michaels, det svarer vi ja til. Så spørger hun om hun ikke må kigge lidt i den, for hun er faktisk politibetjent. Hun kigger i tasken og op springer en lidt ked af det og bange michael der bløder på arme og ben. Så vågner jeg xD
Nr. 2 Drømte jeg en gang jeg havde feber.
Altså, der var to der skulle giftes, også skulle jeg sætte nogle papkasser og og rejse hovedgæret på min seng. Så jeg går åbentbart i søvne op til hovedgæret, og begynder at løfte det samtidig med at jeg kalder på min mormor. Så min mor vågner og kommer ind og spørger hvorfor jeg kalder på min mormor. Jeg svarede hende, fordi at jeg skulle have hovedgæret op. Så spurgte hun hvorfor jeg skulle det, jamen det skulle jeg jo fordi der var nogle der skulle giftes, så grite jeg og gik i seng igen (Det er noget jeg senere har fået at vide af min mor) Så skulle jeg jo så sætte papkasser op. Men jeg ahvde ingen papkasser, men så fandt jeg to og tog dem og stilte dem op. Så kom der en brudgom og brud med det samme og hoppede over dem. Så kommer Peter Plys, og er rigtig sur på mig, fordi jeg havde taget hans papkasser. Så Peter Plys begynder at løbe undt efter mig. Så vågner jeg xD
Har i ikke også engang drømt noget viiiirkelig weird ?
okt 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 129 Svar: 1.522
jeg dromte at min klaasse var ude og staa paa ski og saa galdt det om at nakke hinandens ski xD
og pludselig var jeg hjemme hos min farfar og der sad en pige paa toilettet og saa underlig ud og hun vidste ikke hvem hun var og pludselig kom min farfar hjem og begyndte at glo paa blaeksprutter : /
virkelig weiri drom xD
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 80 Svar: 2.036
Prøv at få dem analyseret! ö
Øhm .. forleden, hvor jeg kom til at falde i søvn mens jeg læste biologi (ups), drømte jeg om nogen onde celler og nogen gode celler (altså fra kroppen..)
Og så hed de gode monosaccharider (staves?) og de onde polysaccharider!
Hmm .. Biologi giver onde drømme! xD
dec 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 180
dec 2006
Følger: 109 Følgere: 109 Heste: 1 Emner: 416 Svar: 3.252
Det er seriøst nogle morsomme drømme .. :=)
Jeg drømte engang at jeg kig i en park og løb rundt og var vildt glad
og så var der store flotte blomster over det hele ..
Totalt Idyl ..
- Og! så tænkte jeg, om alt det her idyl kunne være sandt.. så jeg tænkte at jeg ville knibe mig selv i armen.. For så ville jeg jo finde ud af det.
Men! - så tænkte jeg: Næææh.. Ikke aligevel....
Det er en underlig drøm.
jan 2008
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 202 Svar: 2.277
drømte for lidt siden: at vi alle på vores skole fik en burger og pomfritter og cola og så havde jeg ik fået en burger men den fik jeg så. og så var der pludselig en isbjørn der sad med en masse tøj og den var ond. den sad nede i aulaen og ingen ku komme forbi den og så prøvede jeg og så bed den alt mit tøj af så jeg kun gik rundt i et håndklæde om mig og alle opdagede det og kiggede mærkeligt på mig og jeg løb bare gennem hele skolen total forvirret over hvor mit tøj var. haha også en wierd drømxD
jan 2008
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 80 Svar: 2.036
Kender godt de drømme hvor man er næsten nøgen - og bare render rundt og alle kigger s;
Men endnu ikke sket for mig i virkeligheden (;
jan 2008
jan 2007
Følger: 152 Følgere: 150 Heste: 7 Emner: 687 Svar: 10.535
alt for fedt.
jeg drømte engang, at jeg kørte på min venindes scooter på vej ned i brugsen til pony uge, også blev jeg stoppet af politiet (var kun 14) xD
Så viste jeg dem - MIN VENINDES ID ' (Hun er meget tynd blondine, jeg er brunette, og vi ligner SLET IKKE hinanden:D)
Så grinte de af mig, og kørte videre også stoppede de lidt længere af vejen, og da jeg så kørte forbi kastede de en ti'er ud til mig og råbte :" Her er der lidt penge til en is " '
hahah - det var så dagen før vi skulle til ponyugen, og deroppe stoppede de 6 af mine veninder, fordi de sad to på cyklerne uden lys xD'
-Men de fik INGEN penge til is '
dec 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 180
jan 2008
Suuper mærkelig drøm xD