{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Det mærkeligste i eveer har lavet xD {{forumTopicSubject}}

Ja.. overskriften siger meget..
Det mærkeligste, ondeste, sygeste eller sjoveste i nogensinde har lavet?

Mit er nok: engang for 6 år siden, hvor jeg boede på en super smuk stor gård, besluttede vi os, mig 8, min storesøster 8½, og min anden storesøster 10, en rigtig dejlig sommerdag lige at gå en tur hen til hvors dengang nabo, som havde et rigtigt flot hus (hvid) en flot campingvogn, og en megastor urtehave.
Vi besluttede os så for lige at hjælpe ham lige med at luge i urte haven (han var heldigvis ikke hjemme). så vi tog hver hvors hakkejern og begyndte sådan set bare at hakke hele urtehaven op. ærter,jordbærd,persille,dild. ALT var bare væk da vi var færdig. og vi var faktisk ret stolte. så stod vi så og kiggede lidt, hvorefter Jeanne, min ene storesøster gik ind i i hans skur, og fandt tre spraydåser, og gav os hver en af dem, også begyndte vi ellers lystigt at spraymale både hus og campingvogn, jeanne tog sig af camingvognene, og mig og louise af huset. så blev det rigtig dejligt pænt og lillat.

Hvad er jeers mærkelige historie så smiley

men så så vi lige pludselig min lillesøster og min mor komme gående hen om hjørnet, fordi Sasha, som min lillesøster hedder, havde fundet ud af hvad vi var i gang med.
har virkelig aldrig fået så stor en skidebalde. Jeanne påstod så hårdnakket at vi ikke havde lavet noget. hun havde så bare lige glemt at hun havde skrevet hendes navn hele vejen hen af campingvognens side med lilla spray xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det mærkeligste i eveer har lavet xD
Kommentér på:
Det mærkeligste i eveer har lavet xD

Annonce