{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Damn en kæ*ling! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg var ved at koge fuldstændig over idag!
Jeg står og strigler en hest der hedder Santos nede på en gård. Og der kommer så en dame trækkende ind med e meget stor varmblodshest. Det var jo fint nok, men fra starten af var hun utrolig voldsom over for hesten. Jeg lade mærke ti, at hun ved siden af sin striglekasse, strategisk, lagde en pisk som IKKE var hendes. Det er sådan nogle piske man kan tage fra et rør fra ting der bare flyder. Hm? Jeg striglede bare videre, hvorefter jeg så opdager at hun går hen til sin striglekasse som står ca. 5 meter væk fra hesten. Inden hun går siger hun bestemt "STÅ". Fint nok, men da hesten så rykker sig mens hun står med hovedet nede i sin striglekasse. Hun tager pisken i hånden, går hen mod hesten for så at begynde at råbe og værst af alt slår hun hesten 3 gange HÅRDT med en springpisk! Jeg nåede ikke at sige noget til hende, før hun gik hen til sin striglekasse igen. Hesten rykede sig endnu en gang, og hun farer hen til hesten, meget fjendtlig, med mystisk lyde hvorefter hun slår hesten op til flere gange fra halsen af og ned hvor sadlen ligger. Jeg gik så hen til hende, da det var for meget at se på hende stå og slå den hest! Så jeg gik hen til hende, og flåede pisken ud af hendes hænder hvorefter jeg spørger hvad fanden hun har gang i!? Og så svarer hun "Jeg opdrager min hest, kan du ikke se det!?!? (Santos rykker sig) Iforhold til din hest.." og hun kigger så hen på santos som jeg stod og striglede. Så spurgte jeg hende "Hvad sker der, hesten med skuda gerne rykker sig på staldgangen!?" Hun vendte sig om, spændte hesten fri fra sine træktorve og trak den så ud af stalden og ind i den anden stald :S
Hold da kæft jeg blev sur, plejer ellers at holde lav profil hvad sådanne ting angår, altså mht. andrs behandling af deres heste, men det der var lige over stregen :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Damn en kæ*ling!
Kommentér på:
Damn en kæ*ling!

Annonce