{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

omg. hun er klam ._.' {{forumTopicSubject}}

Huhu, ja jeg blev sku pænt meget uvenner med en veninde i dag som jeg overvejer at droppe total. Hun er særiøst latterlig, og bliver sur over de mest nedern ting xD Og det er VIRKELIG en latterlig ting at blive uvenner over det her. Jeg kalder hende for Y. Men altså, vi havde haft det vold griner i frikvateret. Det var 5-10 min. tilbage før vi skulle have time igen og jeg ville sætte mig hen på min plads hvor Y sad med sine ben oppe på og min anden veninde lå så på bordet ;D Jeg kommer hen til min stol og siger pænt "dyt" til hende og så glor hun på mig som om jeg er sindssyg. Så siger jeg "jeg skal lige sidde ned" og så siger hun "du kan skuda tage en anden stol!?" Okay, allerede der var jeg ved at pisse ud på hende. Det var trodsalt min stol (HAHA mega latterligt xD) og hun sad med føderne på den. Jeg svare igen og siger "Nej jeg gider skuda ej" hvorefter jeg hiver stolen væk fra hende og sætte mig på den lidt længere væk. HVorefter hun sidder HØJT og siger "Klamme kælling man, tag dig dog sammen" Ja, sådan er hun (; Hun tager så sine fødder op, af ren provokation for mig, og ligger på ryglænet af stolen hvor min jakke er. Hvor lækkert er det lige? Så jeg rev stolen længere væk så hun ikke kunne nå den med hendes sko hvorefter jeg ign høre hende sidde og mumle "Fede ko, få dig et liv altså.." Så vendte jeg mig om og sagde "Har du et problem!?" og hun svare så Ja. hvorefter jeg siger "Ja, der kan jeg godt se på dig" hvilket egentlig var ment til hendes fedme, men hun fattede den vidst ikke. Og resten af dagen har vi ikke snakket sammen.
Det er VIRKELIG latterligt, men særiøst.. Jeg er ved at være træt af hende, hun er nemlig 2 forskellige personer. Når jeg er sammen med hende er hun pisse flink. Men over i klassen er hun den sygeste bitch og skal vise sig frem for alle, ligemeget hvad det skal koste. Og jeg gider fanme ikke at være en hun kan gå hen til når hun syntes at hun har lyst z; hvis i forstår.. Men vi har været veninder 11 år, så det er lidt svært, men hun er virkelig bare belastende og tror ikke jeg gider hende mere.. Hvad ville i gøre hvis i stod i mit sted?
Måtte lige ud med det, gider ikke kommentarer ment som hån af mig tak (;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  omg. hun er klam ._.'
  • #1   26. feb 2008 Fuck hvor er hun latterlig.

  • #2   26. feb 2008 Jeg ville havet losset hende en? smiley

  • #3   26. feb 2008 Ville droppe hende .. Hader når personer har 2 personligheder T_T

  • #4   26. feb 2008 Haha typisk tøseskænderier smiley Altså jeg ville nok vente lidt og se om hun blev sødere.

  • #5   26. feb 2008 hmm jeg havde nok sagt til hende hvis hun ik ku tale pænt lige meget hvor vi er henne så droppede vores venskab.

  • #6   26. feb 2008 Drop hende.
    Hun lyder som min gamle veninde, der hele tiden siger "Man" & "Fuck"...
    Hun tror hun er sej, hun er mega poppet,(Prøver at blive populær)..
    Hun har ingen venner i 6. kl. (Den klasse vi går i, men vi er i "gruppe" med 7. kl., og de skal videre i en anden gruppe næste år, så har hun sq ingen venner) smiley


  • #7   26. feb 2008 Det kan jeg godt se, jeg ville have reageret præcis som du gjorde, og jeg ville nok sige til hende at det er slut. (:

  • #8   26. feb 2008 Drop hende, har prøvet sådan en venninde og det bliver aldrig bedre.

  • #9   26. feb 2008 Alle kan vokse fra hinanden...

  • #10   26. feb 2008 Tja, du kunne jo prøve at forklare hende hvordan du oplever hende. Men gør det under 4 øjne.

  • #11   26. feb 2008 argh, træls.. ! jeg ville droppe hende smiley

  • #12   26. feb 2008 Jeg gad ikke tage mig af det. For det første havde jeg aldrig nogensinde sagt "dyt" til nogen. Jeg havde sat mig et andet sted. Men jeg er også så konfliktsky, at jeg gør alt for at undgå den slags der.

    Men nu... Du bør selvfølgelig ikke undskylde for hende. Selvf skulle hun flytte sine skanker, da du bad hende om det. Men på den anden side, gjorde du sikkert hende ked af det, og hun har gjort dig ked af dig... Hold dig lidt fra hende. Du siger jo selv du ikke gider hende mere - så snak med de andre =)
    Når alt kommer til alt holder vi jo alle med dig =)


  • #13   26. feb 2008 som jeg læser det er I lige gode om det...hun er blevet provokeret af at du sagde dyt,,,,,hvilket jo også lyder lidt som en kommando...og derfra er det så eskaleret...når det så er sagt så kan jeg ikke se hvoi venskabet består...for som du selv skriver så var en af dine kommentarer henvendt til hendes fedme...og hvor gode venner snakker sådan til hinanden....og hun siger fede ko...
    Men typisk piger....at lade småting ødelægge venskabet


  • #14   26. feb 2008 Arg hvor jeg kender det ! har TOTALT sådan en veninde ! hun er det sødeste når man er sammen med hende der hjemme og så når man kommer op i skolen skal hun hele tiden spille op ! er fu*** træt af det !!
    vi er en gang blevet uvenner over at jeg sagde "´har du overvejet at det er din skyld og ikke lærene" (hun er lidt af et problem barn i timerne) og så flippede hun ud på mig og begyndte at græde ! xD


  • #15   26. feb 2008 mette K

    Jeg siger tit "dyt" til folk hvis jeg lige vil forbi eller noget(self. kun venner) men på en spøjs måde i stemmen , det kan self misforstås og hvis det gør så siger jeg bare det var for sjov og "undksyld" fordi jeg måske lød lidt for sur

    her kan det nok være misforstået, så give hende noget plads eller evt sig undskyld fordi du svarede igen..


  • #16   26. feb 2008 Jeg synes nu ikke det at du sagde "dyt" lyder som en provokation. Jeg ville nok bare have grint af det og flyttet mig. Især hvis i var så gode veninder.
    Jeg synes hun overreagere utrolig meget og jeg ville nok også blive sur over det, ligesom du gjorde.
    Det med at veninder er to forskellige personer, afhængig af hvem de er i selskab med er også noget der kan pisse mig af. Så forstår godt at du er gal over det. Jeg ville nu nok bare give hende den kolde skulder et stykke tid og se om hun bliver god igen elller får dårlig samvittighed over det eller noget.


  • #17   26. feb 2008 Havde jeg været dig, havde jeg med det samme hun bare lagde op til noget, smækket hende en på siden af hovedet, hvis hun derefter var blevet ved, havde jeg hevet hende ned på gulvet og sparket hend ei hoved og mave, til hun lukke kæften, men sådan er vi jo forskellige smiley

  • #18   26. feb 2008 Tal med hende om det.
    Hvis hun så ikke kan acceptere det, drop hende.


  • #19   26. feb 2008 hvorfor er piger sådan?
    det er da meget beder med en ånderlige slårskamp og så er man gode venner bag efter hehe ;P


  • #20   26. feb 2008 Line: HAHA smiley det er kun vores klasse der er sådan XD

    Ann C: Sådan noget kan jeg slet ikke, og det ved jeg at jeg har arvet fra min far xD Hvis jeg beder hende pænt flytte sine fødder fra min stol så skal hun gøre det. Og sådan er det smiley

    Mette: Undskyld, men hvordan kan du sige at "dyt" er en provokation? I min klasse sige vi altid dyt når vi skal forbi hinanden, det er helt alm. men fordi at emma lå på bordet ved hende skulle hun spille smart. Kalder hun mig en fed kælling, skal hun have en samme skuffe selv.

    Pernille: ja det kan godt være.. Det er bare så skide svært at ignorerer hende, for hun kommer altid hen med en sukkersød stemme og siger et eller andet "hvad skal du idag?" eller sådan noget, og 5 min. efter er man en klam kælling :S

    Bavian: HAHA fedt skrevet xD


  • #21   26. feb 2008 Hehe, det plejer altid at hjælpe :b
    I sidste uge sagde en dreng fra min klasse, lige pludslig til mig: Nina ikke for at gøre dig sur vel, men jeg ku ALDRIG finde på at kome sammen med en pige som har så meget fedt på kroppen som du har!

    - Så tænkte jeg bare: WHAT? Jeg har sku da aldrig tænkt på at komme sammen med dig altså, aner ikke hvorfor han pludslig sagde det.
    Men blev så sur, at jeg gav en knytter på siden af hovedet, så siger han: Haha, dine fingre er ligeså fede som små pølser. Så blev jeg fandme sir, sparkede ham lige i maven, så han knak sammen på gulvet, hvor jeg efter gav ham 3 spark i hovedet, lige siden har han holdt sin kæft smiley


  • #22   26. feb 2008 sir=sur :b

  • #23   26. feb 2008 Mato:
    Hvis hun gør det, må du jo forklare hende hvordan du har det med hendes opførsel. Hun er nok ikke klar over at det går dig på.


  • #24   26. feb 2008 <b>Opd:</b> HAHA, jeg har lige fået en besked fra hende hvor hun skriver "hvad laver du søde?" Hvad sker der :S kan i se hvad jeg mener, hun lader som om ingenting er sket :S

    Bavian: HAHA fuck hvor sygt! Det var fanme også ondt at sige xD!


  • #25   26. feb 2008 ..

  • #26   26. feb 2008 ©MATO - I'm SUPERWOMAN
    Ja og især når man lige har tabt sig 10 Kg, og lige er blevet glad for at gå fra størrelse M/L Til M/S


  • #27   26. feb 2008 Bavian: ja kan jeg godt se, så fortjener han det sku kun (:

  • #28   26. feb 2008 hm svært emne.
    Men jeg syntes bestemt heler ikke hun er værd at samle på :S


  • #29   26. feb 2008 Hmm.. du skrev noget med ment til hendes fedme, går ud fra at hun er en kraftig pige. Hvis hun kun opfører sig så ubehagelig i skolen hvor der er andre omkring jer og ikke når det kun er jer to sammen? Så kunne det være fordi hun skal spille sej og der igennem blive accepteret, store piger bliver jo tit moppet. Jeg synes du først skulle tage en snak med hende om det, bare jer to. Og forklare hende hvordan du har det med det. I har været veninder i 11 år, det skal man da ikke bare lige sådan give slip på..

Kommentér på:
omg. hun er klam ._.'

Annonce