23. dec 2004 Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.115
En leg: Beskriv 3 personer fra HG 8) {{forumTopicSubject}}
En lille leg:
Du skal beskrive tre personer fra HG. Du behøver ikke være venner med dem eller noget. Måske hader du dem også xD MEN INGEN UDHÆNGING ! xD
Her er dem jeg vil beskrive:
1. Mosekonen 4: Min ynglings HG´er som jeg eeeelsker at skrive med :-* Hun er super sød og har den kæreste lille pony ved navn My. Hun opratter tit spændende forums som er gode at følge med i
Ellers er hun super sød og mit største ønske er nok at møde hende IRL da vi ikke bor særlig langt fra hinanden :D<33333 :-*
2. MATO: En af mine nye venner fra HG som straks falgt i min smag ;D Hun er super sød og skrive med og har den sejeste tøjstil!
Hun er voll god til at tage billeder, og har den smukkeste pony ved navn Lemon <3.
3. Anli: Min ældste HG ven ! hun har bare siddet fadst xD ! Hun er super sød og skrive med og kommer tit med sjove og dumme kommentare ! ;D Hun skriver altid til en på MSN, så har man altid en at skrive med xD
Ellers er hun nok bare min useriøse lille veninde xD
Jeres?
-MOE
okt 2006
Følger: 124 Følgere: 110 Heste: 1 Emner: 737 Svar: 3.255
JEG ELSKER HENDE xD
dec 2004
Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.115
Ahaha
- jeg har fornemmelsen af at selvtilliden ikke fejler noget ;P
feb 2006
Følger: 161 Følgere: 143 Heste: 2 Emner: 300 Svar: 3.013
og så har hun jo en virkelig kær ismule (:.
2) Bubbibjørn 2.
Skriver også bare <i>lidt</i> med hende (: , hun virker til at være en utrolig sød person (: + god humor. (:-
3) jeg ved det nu ikke (:.
det her er vel en slags- hvem husker i ?(:
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
Jeg bliver nød til at beskrive 4.. Huhu
<b>Røsle:</b> Rigtig sød pige, med god humor Har snakket meget i tlf. med hende; ringer altid til hende når jeg keder mig Hun skulle have været ude hos Lemon & jeg og tage billeder i torsdags, men vejret var dårligt så det blev ikke til noget desværre /:
<b>CTS:</b> Hun er bare homie 4 life Skal møde hende til TH koncerten d. 2 april. Hun er altid med på at snakke i tlf. hvis man keder sig. Igår snakkede vi f.eks. i tlf. 1 time og et kvater haha x'D
<b>Moe:</b> Har egentlig ikke kendt dig særlig længe, men det er bare din humor og dine lallet indlæg du hele tiden opretter lidt ligesom mig Og så er du bare utrolig sød at skrive med, og har samme humor som mig <3.
<b>Anli:</b> Rigtig sød pige, har skrevet RIGTIG meget med hende her på det sidste. Og når jeg får min hest hen på et gods, så skal hun komme og besøge mig, og jeg skal besøge hende : D + vi vil på samme ridelejr et år :')
okt 2006
Følger: 124 Følgere: 110 Heste: 1 Emner: 737 Svar: 3.255
hahah, nej, det gør den heller ikke. xD
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 80 Svar: 2.036
<b>Lykke</b>: Den mest hårdtarbejdende gruppeadministrator på hele HG! Hun sidder hver dag i mange timer og knokler for at få Blondie-gruppen til at køre. Lige meget, hvor meget brok eller hvor mange dumme sprøgsmål, hun får, arbejder hun videre. For Lykke? Hun giver ikke så let op. Selv har hun den smukkeste Blondinehest, som næste år (eller næste næste år?) skal have føl med en anden TWH: den smukke, brogede Mr. Sugar noget-mere.
Hun elsker at stå på ski, og hun har en hue, der kan ses langt væk, når hun stryger ned ad Trysils bakker!
- Håber den beskrivelse galdt for tre .. xD
sep 2006
Følger: 101 Følgere: 95 Heste: 5 Emner: 249 Svar: 889
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 80 Svar: 2.036
Hun er simpelthen indbegrebet af en jyde - for jyder er fantastiske! (selv halv jyde).
Hun er 'kinderæg', det vil sige brunettet udenpå, men blondine-fjollet indeni xD
Hun er fuldkommen ligeglad med om hesten er blanding eller har den fornemste stamtavle, bare den er dejlig (:
- Ramte jeg rigtigt? (aner ikke hvem du er ..)
En leg: Beskriv 3 personer fra HG 8)