{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

RIGTIG LORT DAG I DAG {{forumTopicSubject}}

Ja det har sku bare ikke lgie gået super godt for mig idag.

jeg skal til stæven i egtved og køre spændet der op med collie og amigo. Så da jeg kommer der op og brgrynder og skal trække amigo ud af tralierne siger det farmen jeg skal holde mig klar lort. så fåå vi mig heldivis rykke til sidst i klassen. Og ja self har jeg glemt min stævnejakke også det køre for mig så jeg måtte låne en !. Amigo går heldigvis fint ud på ovvarmingog springer godt såå skal jeg lige hvade et sidste spring og self råber jeg mega højt og lige i det er er 2 galopspring tilbage rider en indot en foran springet såå jeg måtte bremse amigo hårdt op og amigo bliver pisse nervøs og ikke vil springe da han ikke forstår hvad jeg vil hvade ham til. Nå det var der så ikke noget er gøre ved jeg var lidt trist og blev self disk og amigo stopper aldrig + min far bliver redet ned ude på opvarming.Når jeg trækker været dybt og begrynder med collie som er total frisk og super god og var helt klart oplagt til og springe super idag . jeg rider hen på en oxer på 80 cm på opvarming og både mig og collie fejlbedømmer afstaden og collie vlagte af sætte af i stedet for og stoppe og hun for forbene ind under bagbommen og lander på knæ og jeg forsætter ud over ørne og slå mig af helve til. lande lige på hvodet vi trode jeg brække nakken (lidt overdrenen) men det så vildt ud sagde de alle sammen. jeg hvade fået en rift under øjet og lidt blå på næsen. når mne jeg red ind på bane og var skide nervøs og jeg stopper collie ved første spring som er en tribbilbar og såå blev vi disk på sidste spring. jeg var såå skide nervøs efter oxserne. uhha såå nuu sidder jeg med et blåt øje jeg næsten ikke kan åben + rift og en blå næse og lidt sort undertandkødet og en pisse hvodepine og blå kinder. det var bestemmet ikke min dag. Vi valgte og trække mig fra de 2 sidste klasser,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RIGTIG LORT DAG I DAG
Kommentér på:
RIGTIG LORT DAG I DAG

Annonce