Verdesn VÆRSTE strandtur! Forfærdeligt {{forumTopicSubject}}
Ja.. Min veninde og jeg havde besluttet os at tage på tur til stranden idag, da vejret skulle blive super! Og det blev det også :o) Vi var ude på gården da klokken var 3 begge 2 og da vi kom derud fik vi den fedeste start; Min venindes hest, gismo, havde tabt en sko. Men til al held var smeden sq på gården og han fiksede den lige! Ret heldigt, og Louise begyndte at blære sig med at hun havde en lykke'dag oig bla bla. Vi red afsted da klokken var halv 4 og var nede ved stranden klokken lidt over 4. Vi red lidt derned af og galoperede det gik bare SUPER. Men nu begynder mareridtet.. Det værste der kunne ske. Jeg satte Lemon i galop, og Louise satte Gismo i galop bag mig. Vi red et stykke og vi satte så i trav. Næste gang jeg kiggede bagud lå Louise i sandet og Gismo løb op mod vejen.. Han løb ud på en privat vej hvor han fortsatte i trav! Man kunne høre hans hove på asfalten og at han travede, jeg sprang af Lemon og råbte til Louise at hun skulle løbe efter ham!! Jeg kunne høre biler dytte af ham, og kunne høre at han var ude ved Køge vejen. MEGA trafikeret vej, lige i myldrer tiden!! Louise løb efter ham, mens jeg prøvede at berolige Lemon, som self. ville med gismo hjemaf! Louise kom gående hen mod mig og kiggede ned i jorden, hun råbte at hun ikke turde gå derud, men jeg råbte han hun skulle gå derud NU! Vi hørte begge en bil dytte og Louise satte i løb ned mod vejen.. Louise kom hen til det store lyskryds (For enden af privatvejen for køge vejen ligger) og hun så Gismo komme mod hende, men til alt held havde 2 unge piger fået fat i ham og kom trækkende med ham! Da Louise kom ned til mig, med Gismo ved siden af sig blev jeg fanme glad.. Hoæd kæft man, det var det værste der kunne ske nogensinde! Bare det at man kunne høre hans hove ned af vejen, men ikke se ham og derefter høre bilerne dytte, fuck vi var Bange z'; Til alt held var der ikke sket gismo noget, han var bare lidt oppe og køre og det samme med Lemon. Så vi skridtede stille og roligt hjem og begyndte at slappe lidt mere af efter at have rystet for sygt over det hele. Det kan slet ikke beskrives, fuldstændig sinssygt, han kunne let havde været død nu med den trafik! Der var kø ude på vejen :S:S
Puha, måtte bare ud med min chokerende historie ;O
nov 2006
Følger: 105 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 105 Svar: 1.436
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 31 Svar: 144
Godt at ingen af dem kom noget til.
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 367 Svar: 3.206
Ej, hvor må det være ubehageligt!
- Os for din veninde .. Hun vidste jo ikke hvad hun ville 'møde', når hun nåede til vejen. Kan godt forstå hun ikke turde, men kan os godt forstå, du sagde, at hun blev nød til det
aug 2007
Følger: 59 Følgere: 54 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 1.500
Godt der ikke skete nogen noget, det ville have været forfærdeligt !
Sikke en forskrækkelse at få, havde det været min hest, havde jeg været FULDSTÆNDIGT ude af den !
Men godt det endte godt (:
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 45 Heste: 1 Emner: 106 Svar: 2.039
mar 2006
Følger: 125 Følgere: 126 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.480
Signe: Det var også helt vildt :S Man troede ikke sine egne ører da man hørte de hove der løb og bilerne der dyttede, lidt ligesom i en film :S
- Men lidt komsik må det sq havde set ud, der er rødt for bilerne og så kommer der sådan en hest travene helt vildt lallet over vejen ;D
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.205
nov 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 1 Svar: 18
godt der ikke skete ham noget!!
nov 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 209 Svar: 3.604
aug 2007
Følger: 59 Følgere: 54 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 1.500
maj 2005
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 2 Emner: 89 Svar: 442
men hvorfor faldt hun af din veninde?