Diano blev flyttet :D {{forumTopicSubject}}
Jep, som nogle af jer måske ved. Så skal jeg jo til at ride min brors kærestes hest nu =D En DV på 11 der har gået LA for 1 år siden. Og han skulle så flyttes idag fordi at: Min brors kæreste havde en DV engang som hun red til selv og kom helt op på MB klasser på hende. Men hun blev forfangen og blev aflivet og derefter mistede hun egentlig interessen for at ride /; Men hun ville ikke sælge Diano, og han har derfor bare gået sammen med en gammel frederiksborg hoppe, Tulle og med en shire hest der hedder Jack (Hendes far). På en gammel gård, hvor der kun var folde og det har derfor været svært for hende at komme igang igen. Men idag flyttede vi ham sammen
Han gad ikke gå op i traileren i starten, men da vi fik longen omkring ham så gik han op. Så stod han og vrinskede ud til Tulle & Jack som løb rundt ude på folden og vrinskede tilbage =) Så fik vi ham ind i den nye boks, og jeg tror jeg er blevet høreskadet for op til flere gange vrinskede han mig lige ind i øret haha
Nu skal han så klippes, og så skal jeg til at ride ham, så kan det være jeg også kan lære lidt af ham =)
- Måtte lige ud med min glæde =D
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Diano blev flyttet :D