{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trist dag ):
  • #1   8. feb 2008 åhh, det er å fprfærdeligt at ige farvel til en hund, det er nok det sværeste dyr at sige farvel til for den har bare altid været der...
    men hvis tiden er der nu, og din hund er jo heller ikke ny længere, godt du tænker på hunden...

held og lykke, og R.I.P

• #2   8. feb 2008 på det sidste er alderdommen ved at sætte sig på hen, og har altid sagt at Åbbe ''kalder vi hen (: '' kan leve så længe hun mener livet er sjovt, det gør hun bare ikke længer. fx kaster sig over sin tøjbamse hehe.
    og jeg elsker hen for høj til at holde hen i live for min skyld, og ikke for hendes. Hun har haft et godt liv (: og hun har givet mig meget (:

• #3   8. feb 2008 Hun er i løbe tid, men i går begynde hun at bløde mere end hun plejer, og hun spiser ikke længer ):
    (ingen gang sin leverposter)

• #4   8. feb 2008 eej hvor forfærdeligt, det er bare som at miste et familie medlem. min gamle hund blev også aflivet:( bare så sørgeligt, men man må nogengange tage nogle svære beslutninger.

jeg ville bryde sammen hvis min nuværene hund skulle aflives, så kan lige følge dig.

trøst herfra

Kommentér på:
Trist dag ):

Annonce